تاریخ : 18:49 - 1399/07/20
کد خبر : 205781
سرویس خبری : حوادث
 

پایان باورنکردنی عشق دختر و پسر جوان در میدان امیرکبیر

پایان باورنکردنی عشق دختر و پسر جوان در میدان امیرکبیر

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلاف با نامزد سابقش، او را به قتل رسانده بود پرده از راز جنایتش برداشت.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در ساعت ۱۳ روز ۲۶ شهریور خبر یک فقره قتل خانمی جوان به وسیله ضربات متعدد چاقو در میدان امیرکبیر کرج به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی تیبا در کنار جاده پارک شده و دارای دو نفر سرنشین آقا و خانم است که خانم در اثر جراحات ناشی از یک جسم تیز به قتل رسیده و راننده هم از نواحی گردن، شکم و پهلو مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه بلافاصله فرد مجروح برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد، اظهار داشت: در بازجویی‌های اولیه راننده خودرو اعلام کرد که به همراه نامزد سابقش در حال تردد بودند که ۴ نفر راکب و ترک‌نشینان دو موتورسیکلت سد راه آنها شده و ضمن درگیری و ضرب و جرح با چاقو، گوشی‌هایشان را به سرقت برده‌اند.

وی با بیان اینکه فرد مجروح پس از مداوا برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت شد، توضیح داد: با توجه به تناقض‌گویی‌ها و اضطراب در سخنان نامبرده کارآگاهان به وی مظنون شده و در بازجویی‌های تخصصی، در نهایت متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به شرح ماجرا پرداخت و اذعان داشت که مقتول، نامزد سابق او بوده که به دلایلی از یکدیگر جدا شده و این موضوع که او با فرد دیگری ازدواج کند وی را عذاب می‌داد که در روز حادثه با او تماس گرفته و از وی می‌خواهد تا با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

نادربیگی گفت: پس از ملاقات آن دو نفر با یکدیگر سخنانشان به مشاجره لفظی منجر شده و در ادامه، این درگیری لفظی رفته‌رفته به درگیری فیزیکی منتهی شد و نامبرده با وارد آوردن ضربات چاقو نامزد سابقش را به قتل رسانده و برای فرار از جرم خود اقدام به صحنه‌سازی و ساختن داستان سرقت می‌کند.


منبع : hadese24