تاریخ : 23:22 - 1399/07/20
کد خبر : 206238
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آیا شستا فردا بازگشایی می‌شود؟

آیا شستا فردا بازگشایی می‌شود؟

فردا آخرین مهلت برای بازگشایی نماد شستا در بورس پیش از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه است و سهامداران شستا در انتظار بازگشایی نماد هستند تا آن‌هایی که تمایلی ندارند در مجمع حضور داشته باشند پیش از برگزاری مجمع نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

کارگر آنلاین | فردا آخرین مهلت برای بازگشایی نماد شستا در بورس پیش از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه است و سهامداران شستا در انتظار بازگشایی نماد هستند تا آن‌هایی که تمایلی ندارند در مجمع حضور داشته باشند پیش از برگزاری مجمع نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند اما هم‌چنان هیچ خبری از بازگشایی این نماد منتشر نشده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 31 خرداد 99 روز چهارشنبه هفته جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و هم‌چنان هیچ خبری از بازگشایی نماد این شرکت نیست.

پیگیری‌های انجام شده از سازمان برای مشخص شدن زمان بازگشایی نماد هلدینگ شستا پیش از برگزاری مجمع بی‌نتیجه مانده و هیچ پاسخی از سوی مسئولان داده نشده است. فردا آخرین فرصتی است که برای بازگشایی نماد شستا پیش از برگزاری مجمع وجود دارد و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد سهامداران این هلدینگ بزرگ مجبورند به اجبار به مجمع بروند تا تکلیف دقیق آن‌ها پس از برگزاری مجمع روشن شود.

 


منبع : تجارت نیوز