تاریخ : 08:42 - 1399/07/21
کد خبر : 206748
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

شمار قربانیان کرونا در مهاباد به ۱۴۱ نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در مهاباد به ۱۴۱ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با فوت ۲ بیمار دیگر در شهرستان مهاباد آمار قربانیان کرونا ویروس به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش کارگر آنلاین، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۲ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در مهاباد ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۱۴۱ نفر افزایش پیدا کرد.

آقازاده با اشاره به افزایش ۱۹ نفری تعداد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی، افزود: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به هزار و ۲۲۸ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: از این تعداد فوتی ۸ نفر در ارومیه، ۲ نفر در مهاباد، ۳ نفر در میاندوآب، ۳ نفر در بوکان و شهر‌های پیرانشهر، تکاب و سردشت هم هرکدام یک فوتی داشتند.


او با بیان اینکه همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵ بیمار جدید مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹، در آذربایجان غربی شناسایی شدند، اظهار داشت: طبق آخرین آمار از ۹۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان ۲۲۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۵۸ نفر هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

آقازاده به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران