تاریخ : 10:37 - 1399/07/21
کد خبر : 207273
سرویس خبری : حوادث
 

جولان باندهای مواد مخدر در تهران؛ تنها در ۳ روز ۶ باند بزرگ قاچاق متلاشی شد

جولان باندهای مواد مخدر در تهران؛ تنها در ۳ روز ۶ باند بزرگ قاچاق متلاشی شد

رئیس پلیس پایتخت گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۶ باند مهم مواد مخدر منهدم و بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در هفتمین طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار کرد: ۱۹۶ حکم قضائی را برای قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر اخذ کردیم و در این مرحله از طرح طی ۷۲ ساعت گذشته ۶ باند مهم مواد مخدر منهدم و ۲ تن و ۱۹۴ مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: ۲۴ قاچاقچی عمده دستگیر شدند و هزار و ۲۶۳ خرده فروش مواد مخدر هم دستگیر شوند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: همچنین تعداد زیادی از منازل که به محل خرید و فروش مواد مخدر بود شناسایی و ۱۱ باب از این منازل پلمب شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر توزیع و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند و ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از این افراد توقیف شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۷ تن مواد مخدر را کشف کردیم و ۱۷ باند بزرگ موادمخدر منهدم شدند. یکی از باندهای بزرگ توانسته بود ۷۴۰ کیلو انواع موادمخدر را وارد پایتخت کرده بود که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ۴ نفر اصلی این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: باند دیگری ۲۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت وارد کرده بود که این افراد را هم دستگیر شدند، باید اعلام کنم طرح‌های مبارزه با مواد مخدر پلیس پایتخت همچنان ادامه دارد.

 


منبع : آفتاب