تاریخ : 11:07 - 1399/07/21
کد خبر : 207454
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

بهره‌مندی مستمری‌بگیران و کارگران از امتیازات طرح "راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران"

بهره‌مندی مستمری‌بگیران و کارگران از امتیازات طرح "راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران"

کارگران و مستمری‌بگیرانی که به عنوان مشتری در بانک رفاه کارگران حساب بانکی دارند، می‌توانند از امتیازات طرح "راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران" بهره‌مند شوند.

به گزارش کارگر آنلاین ، کارگران و مستمری بگیرانی که به عنوان مشتری در بانک رفاه کارگران حساب بانکی دارند، می‌توانند از امتیازات طرح "راه رفاه باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران" بهره‌مند شوند. 
 
تمامی مشتریان حقیقی که در این بانک حساب دارند میتوانند پس از تعریف شماره تلفن همراه خود در شعب بانک رفاه کارگران از طریق وارد کردن کد ملی و تایید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.
 
بر این اساس، تمامی مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران از طریق عضویت در این باشگاه می‌توانند از امتیازها و جوایز این طرح بهره‌مند شوند. در طرح یاد شده تراکنش‌های انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبوض و... از طریق درگاه‌های اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک مشمول امتیاز می‌شود.
 
قرعه کشی در طرح "راه رفاه" ماهانه بوده و در پایان هر ماه به قید قرعه به 20 نفر از اعضا جوایزی همچون کمک هزینه‌های خرید لوازم منزل، سفر، لوازم ورزشی و چکاپ پزشکی اهدا می‌شود.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح و شرایط مربوط به قرعه کشی آن، به پورتال اطلاع رسانی باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir مراجعه کنید و پس از ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات مندرج در منوهای طرحها، پاداشها، درباره باشگاه، سوالات متداول و ... را مطالعه کنند.