تاریخ : 11:24 - 1399/07/22
کد خبر : 211232
سرویس خبری : حوادث
 

حادثه تصادف کارگران ساوه‌ای با ۱۲ مصدوم

حادثه تصادف کارگران ساوه‌ای با ۱۲ مصدوم

تصادف مینی بوس حامل کارگران ساوه‌ای با کامیون ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش کارگر آنلاین،  بهرام صیدی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه اعلام کرد:حادثه‌ی برخورد دوستگاه مینی بوس با تریلی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت که که همه مصدومین کارگران یک شرکت تولیدی بودند.

صیدی از حضور عوامل اورژانس زرندیه، ساوه و هلال احمر در این حادثه خبر داد و افزود: سانحه تصادف در کیلومتر ۲۱  آزادراه ساوه تهران و در حوالی پل همدان به وقوع پیوسته است.

پلیس علت اصلی این حادثه را نداشتن توجه کافی به جلو از سوی راننده مینی بوس اعلام کرد.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیرهای منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

به گفته سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در ۴ ماهه نخست امسال در این مکان‌ها رخ داده است.


منبع : باشگاه خبرنگاران