تاریخ : 18:42 - 1399/07/22
کد خبر : 213181
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 23 مهر 99 / پالت‌های دلار، سکه را ارزان می‌کند؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 23 مهر 99 / پالت‌های دلار، سکه را ارزان می‌کند؟

نایب رئیس اتحادیه طلای و جواهر تهران می‌گوید: آنچه مسلم است چنانچه پالت‌های دلاره از کره جنوبی وارد کشور شود قطعا این موضوع بر روند کاهشی قیمت دلار و به همراه آن ارزان شدن پلکانی قیمت سکه و طلا اثرگذار است.

کارگر آنلاین  |  با نوسان دلار، قیمت طلا و سکه نیز مدام نوسان دارد. دو روز پیش با تصمیمات جدید بانک مرکزی و اعلام خبر «عرضه روزانه ۵۰ میلیون دلار به بازار» تحلیلگران معتقد بودند که قیمت سکه و طلا به دنبال اجرای تصمیمات بانک مرکزی کاهش خواهد یافت.
 
این در حالی است که روز گذشته طلای 18 عیار مجدد با 70 هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و 480 هزار تومان را ثبت کرد. آیا روند صعودی قیمت طلا فردا 23 مهر ماه ادامه‌ دارد؟
 
نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه قیمت طلا و سکه دیگر قابل پیش‌بینی نیست، گفت: به دلیل نوسان قیمت دلار و برخی موضوعات سیاسی و اقتصادی در کشور پیش‌بینی قیمت طلا و سکه غیرممکن شده است. آنچه مسلم است چنانچه پالت‌های دلار از کره جنوبی وارد کشور شود این موضوع بر روند کاهشی قیمت دلار و به همراه آن ارزان شدن پلکانی قیمت سکه و طلا اثرگذار است.
 
محمد کشتی‌آرای افزود: با افزایش قیمت طلا و سکه تقاضا برای خرید آن در بازار بیشتر می‌شود. به عنوان مثال دیروز با نوسان قیمت‌ها داد و ستد در بازار نیز چشم‌گیر بوده است.
 
او اظهار کرد: مسلما با افزایش قیمت دلار قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نیز گران می‌شود. امیدواریم مدیران بانک مرکزی با مدیریت حوزه ارز بتوانند ثبات را در بازار طلا و سکه ایجاد کنند.

منبع : تجارت نیوز