تاریخ : 16:52 - 1399/07/23
کد خبر : 216495
سرویس خبری : حوادث
 

نجات کودک 8 ساله زاهدانی از چنگال گروگان گیران

نجات کودک 8 ساله زاهدانی از چنگال گروگان گیران

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان کودک ۸ ساله زاهدانی پس از ۱۰ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

احمد طاهری اظهار کرد: در تاریخ نهم مهر ماه سال جاری در پی ربایش پسر بچه ای ۸ ساله در یکی از محلات شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی گفت: در بررسی های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این کودک را که درحال بازی جلوی منزلشان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات گسترده  پلیس، آدم ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و پس از گذشت ۱۰ روز از آدم ربایی مجبور به آزادی این کودک در یکی از محلات حومه شهر زاهدان شدند.

وی خاطرنشان کرد: با آزادی این کودک تلاش پلیس برای دستگیری عاملان آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه در نهایت با تلاش صورت گرفته مخفیگاه یکی از متهمان اصلی پرونده در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و متهم روز گذشته طی یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


منبع : hadese24