تاریخ : 10:14 - 1399/07/26
کد خبر : 221041
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

روز بزرگ در بازار طلا + نمودار

روز بزرگ در بازار طلا + نمودار

در آخرین روز بازار‌های جهانی این هفته، قیمت هر اونس طلا با ۰.۵ درصد کاهش برای سومین بار از آغاز هفته در کانال ۱۸۰۰ دلار قرار گرفت.

به گزارش کارگر آنلاین، با بسته شدن بازار‌ ‌ها در روز جمعه، هفته کاری بازارهای جهانی به اتمام رسید. پس از سقوط روز سه شنبه طلا، حاصل از ناامیدی سرمایه‌گذاران از بسته‌های محرک مالی، قیمت اونس با نوسان ۱۰ دلاری در سطح ۱۹۰۰ روبرو بود. قیمت هر اونس طلا در پایان روز جمعه بر روی ۱۸۹۹ قرار گرفت. این قیمت به معنای کاهش ۹ دلاری از آغاز روز و کاهش ۳۱ دلاری از آغاز هفته است.طلا هفته کاری گذشته را در کانال ۱۹۰۰ دلار به پایان رسانده بود اما این هفته مجددا پشت مرز ۱۹۰۰ به استقبال آخر هفته رفت.

به گزارش اقتصاد نیوز در بازار‌های دیگر، هر اونس نقره با 0.3 درصد کاهش به 24 دلار و 25 سنت رسید و در هفته بیش از 3 درصد کاهش داشت. پلاتین با کاهش 0.2 درصد کاهش بر روی  862.05 دلار قرار گرفت و پالادیوم با سقوط 0.9 درصدی به 2332 دلار رسید.

تصمیم جدی بازار به بلاتکلیفی

مانند هفته گذشته، نظرات رئیس جمهور آمریکا در توئیتر و کنگره آمریکا در مورد بسته مالی بزرگ‌ترین محرک‌های بازار این هفته بودند و همانطور که انتظار می‌رفت انتشار داده‌‌‌های اقتصادی از اهمیتی بسیار اندکی برخوردار بودند. به‌طوری که حتی انتشار ادعا‌های بیکاری هفتگی که از پیش‌بینی‌های بسیار بالا‌تر بود کوچکترین تأثیری در بازار طلا نگذاشت.

روز بزرگ در بازار طلا + نمودار


منبع : صراط‌نیوز