تاریخ : 11:53 - 1399/07/27
کد خبر : 223253
سرویس خبری : حوادث
 

آبگرمکن بدون دودکش قاتل زن و شوهر جوان شد

آبگرمکن بدون دودکش قاتل زن و شوهر جوان شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن دو تن به علت احتمالی گازگرفتگی در محله حکیمیه تهران خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد:  ساعت ٠٨:۵٨ دقیقه امروز یکشنبه در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ١٢۵ سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یک مورد حادثه احتمال گازگرفتگی در محله حکیمیه اعلام و در پی آن یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند. محل یک منزل قدیمی ویلایی بود که به عنوان محل تولید لوازم خودرو از آن استفاده می شد.

 ملکی اظهار کرد: آتش نشانان زمانی که به محل رسیدند در بخشی از این منزل با وضعیت کاملا بی حال یک آقا و خانم جوان که به گفته افراد حاضر در محل زن و شوهر بودند مواجه شدند.

وی گفت: متاسفانه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده بودند که البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص خواهد شد اما با حضور کارشناس آتش نشانی مشخص شد که وجود یک دستگاه آبگرمکن بدون دودکش و روشن بودن آن موجب انتشار گاز مونوکسید کربن و به احتمال زیاد فوت این دو تن شده است.


منبع : hadese24