تاریخ : 12:46 - 1399/07/28
کد خبر : 226006
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

دانش جعفری مشاور وزیر راه شد

دانش جعفری مشاور وزیر راه شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی داوود دانش جعفری را به عنوان مشاور وزیر راه و شهرسازی و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.

کارگر آنلاین | محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی داوود دانش جعفری را به عنوان مشاور وزیر راه و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.

تأسیس صندوق توسعه حمل و نقل بر اساس تعدادی از مواد مندرج در بخش ۱۱ قانون برنامه ششم توسعه (بخش مسکن و حمل و نقل) به وزارت راه و شهرسازی تکلیف شده است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تیر ماه سال گذشته از تصویب اساسنامه این صندوق در هیئت دولت و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از قانون بودجه سال ۹۸ برای راه اندازی این صندوق خبر داده بود.

محل آورده‌های این صندوق بر اساس قانون، منابع دولتی، منابع بخش خصوصی، صرفه جویی در مصرف سوخت و سایر انواع سرمایه گذاری ها از جمله جذب سرمایه‌های خارجی در نظر گرفته شده است.

فتنی است دکتر دانش جعفری که عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است مسئولیت‌هایی از جمله وزارت اقتصاد دولت نهم، مشاور اقتصادی دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم، ریاست کمیسیون اقتصاد مجلس هفتم، دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام، نایب رئیسی کمیسیون تلفیق برنامه سوم و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی، ریاست بنیاد مسکن در دهه هفتاد و عضویت در شواری پول و اعتبار را در کارنامه سوابق اجرایی خود بر عهده داشته است.


منبع : مهر