تاریخ : 10:56 - 1399/07/29
کد خبر : 227629
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

مراسم قرعه کشی ۸ محصول سایپا برگزار شد

مراسم قرعه کشی ۸ محصول سایپا برگزار شد

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا امروز ۲۹ مهر با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

کارگرآنلاین| مراسم قرعه کشی ۸ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا معمولی و تیبا ۲، ساینا، ۳ مدل وانت نیسان شامل نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس آپشنال با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شرکت کردند که ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش، ۷ هزار خودرو است و علاوه بر نفرات برگزیده، ۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه تیبا ۲، ۵۰۰ دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۱۰۰ دستگاه پادرا پلاس نیز عرضه می‌شود.

اسامی منتخبان دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی، حدود ساعت ۱۲ ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی به نشانی www.saipa.iranecar.com منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر و اطلاع از برنده شدن، ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبان فرصت دارند تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج، نسبت به پرداخت علی الحساب بر اساس خودرویی که درخواست داده اند، واریز وجه انجام دهند.

در این مرحله از ثبت نام، بیشترین استقبال از ساینا شده بود و ۲۵۱ هزار و ۸۹۸ نفر برای خودروی ساینا و ۲۳۸ هزار و ۵۶۰ نفر برای تیبا ۲ ثبت نام کرده بودند و کمترین استقبال از خودروی نیسان تک سوز بود که ۶ هزار و ۹۲۴ نفر برای این خودرو ثبت نام کرده بودند.  

طبق قرعه کشی از هر ۴ ثبت نام کننده وانت نیسان تک سوز یک نفر شانس برنده شدن داشت که این نسبت برای خودروی ساینا، یک نفر از میان هر ۴۹۹ نفر است


منبع : تحلیل بازار