تاریخ : 17:40 - 1399/07/29
کد خبر : 229101
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

بورس فردا چه می‌شود؟/ دو پیش‌بینی از روند معاملات روز آینده

بورس فردا چه می‌شود؟/ دو پیش‌بینی از روند معاملات روز آینده

امروز در جریان معاملات بازار سهام در حالی که شاخص کل بازار سهام ۳ درصد ریزش کرد قیمت دلار و طلا نیز امروز به طرز چشم‌گیری روند نزولی داشت، اما ریزش دلار چه تاثیری بر روند معاملات بازار سهام فردا خواهد داشت.

کارگر آنلاین | در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ جمع شد و احتمال دارد فردا حمایت از بازار سهام حمایت ادامه‌دار شود زیرا هم اکنون شاخص کل در محدود حمایتی قرار دارد.
 
احتمال خروج چشم‌گیر سرمایه از بازارهایی چون دلار و طلا در حالی است که بورس در کف قیمتی خود قرار دارد و ممکن است که این روند موجب سرازیر شدن نقدینگی از بازار ارز و طلا به سمت بازار سهام شود.
 
باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ریزش امروز بورس به تجارت‌نیوز گفت: ریزش‌های امروز به دلیل هیجان منفی بازار سهام بود و به نظرم فردا روند بازار سهام از منفی به مثبت تغییر وضعیت می‌دهد.
 
همچنین پیمان حدادی، دیگر کارشناس بازار سرمایه در این‌باره توضیح داد: به دلیل جمع شدن صف‌های فروش در پایان معاملات امروز، بازار سهام فردا روندی بهتری از امروز خواهد داشت و اگرچه احتمالا شاخص کل با سیر نزولی شروع به کار می‌کند اما در ادامه روند معاملات صعودی می‌شود.
 
همچنین او افزود: پایین آمدن قیمت دلار تاثیری بر بازار سهام نخواهد داشت زیرا سهم‌های بازار سهام با قیمت دلار فعلی نیز ارزنده هستند.