تاریخ : 09:14 - 1399/08/03
کد خبر : 234696
سرویس خبری : فرهنگی
 

پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی شهادت بسیجی پاسدار شهید محمدی

پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی شهادت بسیجی پاسدار شهید محمدی

در پی شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر بسیجی پاسدار شهید محمد محمدی، مرکز رسیدگی به امور مساجد پیامی را منتشر کرد و احساس وظیفه انقلابی و مسئولیت‌پذیری آگاهانه، جهاد فرهنگی و تلاش اجتماعی را از شاخصه‌های آن عزیز سفر کرده برشمرد.

به گزارش کارگر آنلاین، گروه مسجد و کانون های مساجد، در پی شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر بسیجی پاسدار شهید محمد محمدی ، مرکز رسیدگی به امور مساجد پیامی را منتشر کرده است.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

شهادت پاسدار بسیجی برادر عزیزمان «محمد محمدی»

 

از بسیجیان فعال و خادمان مخلص مسجد محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله وسلم ،را به عموم نمازگزاران آن مسجد، به ویژه بسیجیان عزیز پایگاه انصارالمهدی علیه السلام و بالاخص خانواده معظم آن شهید سعید،تبریک و تهنیت می گوییم.

 

شهید محمدی تربیت یافته ی خانه خدا و مکتب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودکه با مجاهدت مخلصانه در پایگاه مسجد و محله،در خدمت به مردم و نظام  و ولایت ، سرازپانمی شناخت.

 

احساس وظیفه انقلابی و مسئولیت پذیری آگاهانه و جهاد فرهنگی و تلاش اجتماعی از شاخصه های آن عزیز سفر کرده بود . سرانجام پس ازدو ماه عرض ارادت خالصانه به آستان اباعبدالله الحسین و پیامبر اعظم و آل الله علیهم صلوات الله،با قلبی مالامال ازشور حسینی و سینه ای لبریز از محبت مردم برای دفاع از ارزشهای اسلامی و امنیت نوامیس جامعه و مقابله باهنجارشکنی های  فریبخورده گان جاهل،جان بر سر احیای اصل اصیل امر به معروف و نهی ازمنکر نهاد و به شهادت رسید.

 

مردم غیرتمند آن منطقه و محله و بسیجیان و نمازگزاران هوشیار ،که حضور باشکوهی را  در تشییع پیکر پاک او به انجام رساندند، به فریبخوردگان شیطان و بازیخوردگان فرهنگ منحط غرب،هرگزاجازه نخواهدداد که با اعمال خبیثانه و ناجوانمردانه خود،مرزهای حیا و عفاف و ارزشهای اسلامی و انقلابی را زیر پا بگذرانند و جامعه اسلامی را دچار التهاب و ناامنی سازند.

 

مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن تجلیل از روحیه انقلابی و مسئولیت پذیری مخلصانه آن جهادگر شهید بر تداوم راه این شهید مدافع ِ حریم جامعه و خانواده،بر تلاش همگانی در  احیاء اصل جامعه ساز امر به معروف و نهی ازمنکر و قدردانی از مدافعان این اصل اصیل اسلامی ؛ تا کید می نماید واقدام قاطعانه نیروی عزیز انتظامی و قوه محترم قضائیه را در دستگیری و محاکمه و اجرای حدود الهی،خواستار است.


منبع : شبستان