تاریخ : 16:40 - 1399/08/06
کد خبر : 243466
سرویس خبری : حوادث
 

سرقت فرش های ابریشمی در غرب تهران

سرقت فرش های ابریشمی در غرب تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یکی از باند سه نفره سارقان سه تخته فرش ابریشمی 10 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

 سرهنگ ضرغام آذین گفت: چندی پلیس، یکی از شهروندان به کلانتری 139 مرزداران مراجعه و از سرقت 4 تخته فرش ابریشمی به ارزش 10 میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان اعلام شکایت کرد، تیمی از ماموران کلانتری مرزداران به نشانی اعلامی محل سرقت مراجعه و در بررسی های پلیسی نشانی از عامل یا عاملان سرقت به دست نیامد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشتزنی های انتظامی در سطح حوزه سرکلانتری دوم برای شناسایی سارق یا سارقان افزایش یافت، گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چهارم آبان ماه ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در گشت زنی های انتظامی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ که پلاک انتظامی خودرو شان را دستکاری کرده بودند، مظنون شدند و برای رفع ظن دستور توقف خودرو را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران کلانتری شهر قدس در بازرسی از داخل خودرو یک تخته فرش ابریشم بر روی صندلی عقب خودرو کشف کردند. سرنشین خودرو خود را بی اطلاع از وجود تخته فرش ابریشم در داخل خودرو اعلام کرد و اظهار می داشت، صرفا برای دید و بازدید به دیدار راننده آمده است.

وی گفت: هر دو متهم به کلانتری انتقال یافتند و در رصد های اطلاعاتی مشخص شد فرش کشف شده با فرش های اعلامی از سوی کلانتری 139 مرزداران مطابقت دارد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: راننده خودرو در بازجوئی های تکمیلی اظهار داشت، چند شب قبل این فرش را به همدستی دو تن از دوستانم از خانه‌ای در محله مرزداران سرقت و فرش‌ها را بین خودشان تقسیم کردیم . این فرش هم سهم من بوده امشب با مالخری قرار داشته ام تا فرش را به او بفروشم که قبل از دیدارم با فرد مالخر پلیس من را دستگیر کرد.

سرهنگ ضرغام بیان داشت: با اخذ دستور قضائی و دعوت مال باخته، مالکیت مال باخته با ارئه فاکتور خرید، احراز و تخته فرش کشف شده به مالک آن تحویل شد.

وی گفت: دستگیری هر دو متهم و کشف جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد.


منبع : hadese24