تاریخ : 10:50 - 1399/08/07
کد خبر : 245017
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر خوش تامین اجتماعی برای 44 میلیون بیمه شده

توان پاسخگویی تأمین اجتماعی با توسعه "1420" ارتقا می‌یابد/ تماس‌های روزانه ۵ برابر می‌شوند

خبر خوش تامین اجتماعی برای 44 میلیون بیمه شده

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پاسخگویی را از وظایف مهم این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم هر بیمه شده در هر نقطه از کشور به راحتی پاسخ سوالات و درخواست خود را دریافت کند تا به هدف نهایی این سازمان که کسب رضایتمندی آنها است، برسیم.

کارگر آنلاین | مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی(۱۴۲۰) با بیان اینکه بسیاری از مقدمات توسعه این مرکز از نظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
 
وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است. مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف مانند تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.
 
سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز ۱۴۲۰ برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته باشیم. مسایلی که از سوی مخاطبان در تماس با این مرکز مطرح می‌شود باید با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه شود و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم‌های این سازمان شود.
 
وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار داریم که تحول اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش ۵ برابری تماس‌های روزانه روبرو خواهیم شد و ۴ هزار تماس روزانه با این مرکز به۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت. از این رو توان پاسخگویی‌مان را ارتقا می‌دهیم.
 
وی با بیان اینکه شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر خواهم شد و مستقیما با بیمه‌شدگان گفتگو خواهیم کرد، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان حتما در این مرکز حضور می‌یابند و از نزدیک در جریان مسایل مخاطبان قرار می‌گیرند.
 
سالاری بابیان اینکه همچنین از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و دریافت نظرات و مسایل آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای مختلف بهره می‌گیریم تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی فراهم باشد.
 
همچنین در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه‌‎های مختلف نظرات خود را در مورد پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی بیان کردند.

منبع : روابط عمومی تامین اجتماعی