تاریخ : 13:46 - 1399/08/14
کد خبر : 263203
سرویس خبری : حوادث
 

آتش سوزی درکارگاه تولید لوازم پلاستیکی در محدوده ورامین

آتش سوزی درکارگاه تولید لوازم پلاستیکی در محدوده ورامین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در کارگاه تولید لوازم پلاستیکی خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٩:٢٩ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولید لوازم پلاستیکی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به همراه تانکر های آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در جاده ورامین، محله قلعه نو اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی کارگاهی هزار متری بودی که در آن لوازم پلاستیکی تولید می شد. مقادیری ضایعات پلاستیکی و ظروف تولیدی جدید هم در آن وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تعداد زیادی ظروف و دبه مایعات قابل اشتعال نیز در محل نگهداری می شد. حدود ٣٠٠ متر از این کارگاه دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود. دود حاصل از آتش سوزی نیز در همان محدوده قابل رویت بود.

ملکی اظهار کرد: نکته اینجا بود که ظروف مایعات قابل اشتعال پلاستیکی بود و بر اثر حرارت کف کارگاه جاری شده بود و به معبر خاکی کنار کارخانه هم سرایت کرده بود که این موجب شعله ور شدن بخشی از جوی نیز شده بود.

 وی ادامه داد: چند اصله درخت نیز که کنار جوی آب واقع شده بود متاسفانه درگیر حریق شده بودند. حریق در حال گسترش به اماکن اطراف بود که با عملیات آتش نشانان حریق کنترل شد و از سرایت بیشتر به اطراف جلوگیری شد.

به گفته وی حدود یک ماه قبل نیز در همین محل چندین تانکر گازوییل دچار حریق شده بود. این دومین آتش سوزی در این محل است.

ملکی با بیان اینکه مالکان این بخش ها باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند گفت: دود حاصل از این مواد محیط زیست را آلوده می کند.

وی افزود: این حادثه مصدوم نداشت و ساعت ١١:١٣ دقیقه عملیات به پایان رسیده است.


منبع : hadese24