تاریخ : 13:00 - 1399/08/18
کد خبر : 272130
سرویس خبری : حوادث
 

پشت پرده خبر تیراندازی فرماندار سروآباد چه بود

پشت پرده خبر تیراندازی فرماندار سروآباد چه بود

فرمانده انتظامی استان کردستان درباره اختلافات خانوادگی ایجادشده در بیجار و خبر مربوط به تیراندازی توسط فرماندار سروآباد به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش کارگر آنلاین، روز گذشته خبری در فضای مجازی استان مبنی اینکه بامداد روز جمعه 9 آبان در یک نزاع صورت گرفته بر سر زمین در روستای چشمه روباه از توابع این شهرستان صدای شلیک اسلحه کمری شنیده شد.

در خبر منتشر آمده که صدای شلیک از سوی مهاجمانی صورت گرفته که به همراهی فرماندار شهرستان سروآباد و برادرانشان در روستای «چشمه روباه» حاضر و انجام پذیرفته و در این حمله شبانه به دوتن از کارگران بر اثر اصابت گلوله جراحت جدی وارد شده و افراد آسیب دیده در پی احقاق حقوق تضیع شده خود، موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت و اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، علت این حادثه اختلافات خانوادگی بر سر زمین بوده است.

وی گفت: برادران فرماندار شهرستان سروآباد در روستای «چشمه روباه» بیجار بر سر زمین‌های کشاورزی با پسرعموهای خود مشکل داشته و قبلاً نیز سابقه درگیری داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در جریان این ماجرا ابتدا پسر عموها با چاقو به برادران فرماندار سروآباد در روستای «چشمه روباه» حمله و آنان را زخمی کرده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند، افزود: پس از چاقوزنی، کشاورزان (همان پسرعموها) ادعا کرده که فرماندار و برادران با اسلحه به آنان تیراندازی کرده‌اند که صحت و سقم این موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه این اختلاف خانوادگی و تیراندازی ارتباطی با فرماندار سروآباد ندارد، تصریح کرد: ممکن است برادران فرماندار با پسر عموی خود مشکل داشته باشند اما هیچ مسئول و فرمانداری در این ماجرا و محل حضور نداشته‌اند.

سردار آزادی با اعلام اینکه این موضوع و ادعای تیراندازی در دستگاه قضایی در حال بررسی است، یادآور شد: باید قاضی در مورد مقصرین تصمیم‌گیری کند.

یوسف باشی، فرماندار شهرستان سروآباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تیراندازی به سوی مردم را تکذیب کرد و اظهار داشت: متأسفانه در فضای مجازی ناجوانمردانه اتهامی را به بنده منتسب کرده که عاملان آن را به خداوند واگذار می‌کنم.

وی با بیان اینکه از سال 80-79 در مریوان ساکن و به روستای «چشمه روباه» بیجار نرفته‌ام، افزود: ماجرای اختلاف برادران ناتنیم با پسر عمویم در روستا بر سر زمین‌های کشاورزی، هیچ ارتباطی با بنده نداشته و اصلاً در ماجرا حضور نداشته‌ام.

فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: از گردانندگان کانال‌های فضای مجازی درخواست دارم قبل از انتشار و انعکاس هر مطلبی ابتدا صحت و سقم آن را بررسی کرده و آبرو و شخصیت انسان‌ها را بنا به‌دلایل و اهداف خاص زیر سؤال نبرند.


منبع : hadese24