تاریخ : 10:16 - 1399/08/22
کد خبر : 282242
سرویس خبری : فرهنگی
 

دعاخوانی مداحان سرشناس امشب و فردا در فضای مجازی

دعاخوانی مداحان سرشناس امشب و فردا در فضای مجازی

همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی هفته برنامه دعا و مناجات‌خوانی با نوای مداحان سرشناس برگزار می‌شود که بسیاری از این مجالس، به دلیل شرایط کرونایی در قالب حسینیه مجازی است.

 همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی هفته برنامه دعا و مناجات‌خوانی با نوای مداحان سرشناس برگزار می‌شود که بسیاری از این مجالس، به دلیل شرایط کرونایی در قالب حسینیه مجازی است.

منصور ارضی

مراسم دعای کمیل‌خوانی حاج منصور که سابقه چندین چندساله دارد و سال‌ها در حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شد، بعد از شیوع ویروس کرونا به مسجد ارک آمده است. این مراسم با حضور محدود جمعیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بامداد فردا جمعه ۲۳ آبان‌ماه دو ساعت مانده به اذان صبح برگزار خواهد شد.

محمدرضا طاهری

مراسم مجازی قرائت دعای کمیل محمدرضا طاهری امشب بدون حضور جمعیت در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۲۱ امشب پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه برگزار و از صفحات اینستاگرام noorieh_live و nooriehinfo پخش زنده خواهد شد.

 

محمدحسین پویانفر

مراسم قرائت دعای کمیل هیأت ریحانةالنبی(س) نیز این روزها رنگ و بوی مجازی به خود گرفته است.

این مراسم نیز از ساعت ۲۴ و در زمان‌های پایانی امشب پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه برگزار و از صفحه اینستاگرام REYAHANE.INFO پخش زنده می‌شود.

 

میثم مطیعی

مراسم قرار عاشقی این مداح اهل بیت(ع) نیز از هفته گذشته با مناجات‌خوانی در فضای مجازی آغاز شد.

این مداح امشب پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۲۳ قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را بدون حضور جمعیت  خواهد داشت که از صفحه اینستاگرام meysammotiee پخش زنده می‌شود.

 

مسجد مقدس جمکران

برنامه‌های هفتگی این مسجد مقدس نیز به دلیل شرایط کرونایی در قالب فضای مجازی برگزار می‌شود. امشب پنجشنبه، ۲۲ آبان‌ماه ویژه‌برنامه «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادیان و قرائت دعای پرفیض کمیل با نوای جواد برزگر برگزار می‌شود.

روز جمعه، ۲۳ آبان‌ماه نیز ویژه برنامه «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و قرائت دعای پرفیض ندبه با نوای ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود. این برنامه‌های از صفحه اینستاگرام jamkaran_ir پخش زنده خواهد شد.

حسین محمدی فام

مراسم احیای شب‌جمعه هیأت روضةالشهدا نیز در قالب حسینیه مجازی برگزار خواهد شد. در این مراسم که بامداد فردا جمعه ۲۳ آبان‌ماه از ساعت ۳ آغاز خواهد شد، حسین محمدی‌فام دعاخوانی می‌کند.

این مراسم نیز از صفحه اینستاگرام rozatoshohada.ir پخش زنده خواهد شد.

مهدیه تهران

برنامه هفتگی دعای ندبه‌خوانی مهدیه تهران نیز که کرونا بعد از ۵۰ سال آن را تعطیل کرد، این روزها به فضای مجازی منتقل شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام جواد نوری سخنرانی و احمد نیکبختیان قرائت دعا خواهد داشت. این مراسم از سایت mahdiehtehran.ir/live پخش زنده می‌شود.

 

گرامیداشت مرحوم علی‌اکبر طاهری

مراسم دعا‌ی ندبه خوانی هیأت طفلان مسلم این هفته به مناسبت بزرگداشت علی‌اکبر طاهری پسرعمو و داماد برادران مداح طاهری روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه از ساعت ۷ صبح برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی کرمی سخنرانی می‌کند و مداحان نیز مرثیه‌خوانی خواهند داشت. این مراسم بدون حضور جمعیت برگزار و از صفحه اینستاگرام teflanemoslem۱۳۳۱ پخش زنده خواهد شد.

 

 


منبع : فارس