تاریخ : 10:14 - 1399/08/23
کد خبر : 284084
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر مهم در باره قرعه‌کشی ایران خودرو+ جزئیات

خبر مهم در باره قرعه‌کشی ایران خودرو+ جزئیات

خبر مهم در باره قرعه‌کشی ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

کارگر آنلاین | معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که تنها مرجع ثبت نام محصولات این شرکت،‌ سایت فروش اینترنتی است، نسبت به کلاهبرداری توسط سودجویان هشدار داد.در ادامه خبر مهم در باره قرعه‌کشی ایران خودرو را بخوانید.

 

بابک رحمانی،‌ با اشاره به این‌که برخی افراد سودجو و کلاهبردار به بهانه تاثیر در فرآیند قرعه کشی محصولات ایران خودرو سبب گمراهی مشتریان می‌شوند، گفت: در فرآیند قرعه کشی،‌ امکان هیچ‌گونه اعمال تغییر و تاثیرگذاری توسط هیچ شخصی وجود ندارد و این فرآیند به صورت کامل با نظارت نمایندگان نهادهای ناظر و قانونی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: شناسایی افرادی که در فضای مجازی به کلاهبرداری و هک حساب مشتریان از روش های مختلف از جمله ارسال لینک پرداخت اقدام می کنند، از طریق پلیس فتا در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.

 

رحمانی ادامه داد: مشتریان صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند و نسبت به صحت و سلامت این فرآیند اطمینان کامل داشته باشند.

 

گفتنی است، ایران خودرو در مسیر شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح به متقاضیان، برنامه های قرعه کشی محصولات را از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده پخش می‌کند.


منبع : راهبرد معاصر