تاریخ : 10:58 - 1399/08/25
کد خبر : 290172
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیارد ریالی در تهران

دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیارد ریالی در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر سارقی خبر داد که ۱۱۰ میلیارد ریال ارز و دلار را از منزلی در محله اختیاریه سرقت کرده بودند.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در حوالی اختیاریه به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و طی آن شاکی اظهار داشت که سارق یا سارقان مقادیر فراوانی طلا و ارز به ارزش حدود ۱۱۰ میلیارد ریال از منزل وی سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: در گام اول تحقیقات بلافاصله اکیپی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل برای بررسی میدانی به نشانی اعلامی اعزام شدند و مشخص شد که سارقان دو نفر بودند و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به منزل شاکی مراجعه کرده‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی تصویری از چهره سارقان به‌دست آمد، گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان به نام سینا در محله خانی آباد شناسایی شد.

سرهنگ دستخال گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم دوم پرونده برادر سینا و این دو برادر با همکاری یکدیگر سرقت را انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند و بخش اعظم اموال مسروقه نیز در منزل متهمان کشف شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و با دستور قضائی اموال کشف شده به مال باخته مسترد شد.


منبع : آنا