تاریخ : 17:55 - 1399/08/25
کد خبر : 292035
سرویس خبری : حوادث
 

پایان گروگان گیری 48 ساعته در راسک

پایان گروگان گیری 48 ساعته در راسک

با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک مردی ۴۰ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال گروگانگیران آزاد و متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرداراحمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ساعت ۲۲:۰۰ نوزدهم آبان ماه سال جاری، یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای شهرستان راسک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ مردی ۴۰ ساله را که به صورت پیاده در مسیر حرکت به منزل در تردد بوده به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی راسک با بررسی سرنخ های موجود یکی از عوامل اصلی این گروگانگیری را شناسایی کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان راسک در کمتر از ۴۸ساعت مخفیگاه عامل اصلی گروگانگیری، در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و فرد گروگان آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی های اولیه از متهم دستگیر شده،مشخص شد که انگیزه او از این گروگانگیری اختلافات مالی بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.


منبع : hadese24