تاریخ : 18:45 - 1399/08/25
کد خبر : 292121
سرویس خبری : حوادث
 

تصادف تریلی با شش خودرو در بزرگراه شهید لشگری

تصادف تریلی با شش خودرو در بزرگراه شهید لشگری

کامیون تریلی حامل بار به هنگام حرکت در بزرگراه شهید لشگری به علت نامعلومی با شش خودروسواری تصادف کرد که خوشبختانه این حادثه مصدومی به همراه نداشت.

به گزارش کارگر آنلاین، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 در ساعت 11:42 دقیقه صبح روز گذشته ودرخواست کمک ازآتش نشانی تهران برای امدادرسانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 45 را به کیلومتر 10 بزرگراه شهید لشگری رهسپار کرد.

محمد رضا اقبالپور رئیس ایستگاه 45 آتش نشانی تهران در این مورد گفت: یک دستگاه کامیون تریلی حامل باردرحین حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری به دلایل نامعلومی به شدت با شش خودرو سواری برخورد کرد که براثر این حادثه سه دستگاه خودرو سواری به حالت نیمه واژگون به داخل جوی آب افتادند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به هیج یک از سرنشینان این وسایط نقلیه صدمه ای نرسید، افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ با جلوگیری از نشت بنزین خودروهای نیمه واژگون شده و همچنین نشت گازوئیل از کامیون تریلی محل حادثه را ایمن کردند و همچنین با جمع آوری شیشه های خرد شده ی خودروهای تصادفی، سطح جاده را پاکسازی کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی همچنین اظهار داشت: آتش نشانان در ادامه عملیات خود با همکاری پلیس راهوربرای بازشدن دوباره مسیر تردد، تمامی خودروهای تصادفی را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

اقبالپور با اعلام این که پس از انتقال خودروها به حاشیه بزرگراه، عبور و مرور خودرو ها به حالت عادی بازگشت، تاًکید کرد:علت بروز این حادثه درحال حاضراز طرف پلیس راهور منطقه در دست بررسی است


منبع : hadese24