تاریخ : 09:39 - 1399/08/26
کد خبر : 293243
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری عامل حمله به عوامل انتظامی در تهران/ ضارب: پشیمانم

دستگیری عامل حمله به عوامل انتظامی در تهران/ ضارب: پشیمانم

سرهنگ سعید راستی گفت: در یک نزاع در جنوب تهران یکی از مامورین انتظامی توسط چاقو مجروح می شود اما در همان محل این اراذل و اوباش دستگیر می شوند.

به گزارش کارگر آنلاین، نزاع های خیابانی یکی از معضلاتی است که هر روزه در خیابان ها به نحوی گریبان برخی از شهروندان را می گیرد. نزاع هایی که به واسطه حمل سلاح سرد شهروندان را در ورطه ای سخت گرفتار می کند و حتی بعضا همچون اتفاق ناگوار شهر ری منجر به مجروحیت عوامل انتظامی می شود.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ: حمله به پلیس با چاقو

سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرری با یکدیگر با اسلحه سرد درگیر شدند.

او در تشریح این اتفاق افزود: با تماس شهروندان و اعزام نیروهای انتظامی به محل، یکی از این افراد با سلاح سرد به ماموران انتظامی حمله می کند و به اقدام مجرمانه خود ادامه می دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به مجروحیت یکی از عوامل انتظامی در این درگیری خاطرنشان کرد: متاسفانه در این نزاع یکی از مامورین انتظامی توسط چاقو و در حین حمله این افراد شرور مجروح می شود. در همان محل این اراذل و اوباش  که اقدام به درگیری کرده بودند، دستگیر می شوند.

ضارب: پشیمانیم!

در ادامه فرد دستگیر شده در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: ما به علت یک دعوای خانوادگی و اختلافات خویشاوندی به آن محل رفته بودیم که سه نفر بیشتر نبودیم و قصد حمله به پلیس را نداشتیم. در این درگیری من و برادرم و یکی از فامیل های ما حضور داشتند و ما قصد درگیری با پلیس را نداشته ایم و از این اقدام خود پشیمان هستیم.


منبع : برنا