تاریخ : 13:04 - 1399/08/26
کد خبر : 294283
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

"احراز هویت غیرحضوری کارگران و کارفرمایان در شعبات بانک رفاه کارگران"

"احراز هویت غیرحضوری کارگران و کارفرمایان در شعبات بانک رفاه کارگران"

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با امضای تفاهم نامه‌ای با بانک رفاه کارگران؛ زمینه استفاده از تمام شعبات بانک رفاه در سراسر کشور برای دریافت خدمات غیرحضوری معاونت روابط کار فراهم شده است.

به گزارش کارگر آنلاین  «حاتم شاکرمی» گفت: برای تسهیل روند احراز هویت کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار تفاهمنامه‌ای با بانک رفاه کارگران به امضا رسید که افراد بتوانند علاوه بر پیشخوان‌های دولت از این طریق نیز احراز هویت نمایند. 
 
وی تاکید کرد: سامانه جامع روابط کار تمام فرایندها، خدمات و وظایف معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به جامعه بزرگ هدف خود یعنی کارگران و کارفرمایان ارائه می‌دهد. 
 
شاکرمی گفت: عضویت در این سامانه و بهرهبرداری از خدمات آن نیازمند احراز هویت صرفا برای یک بار است که تا کنون تنها در دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شد. 
 
معاون روابط کار وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: کارگران و کارفرمایان می‌توانند جهت احراز هویت خود به غیر از پیشخوان دولت به تمام شعبات بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه نمایند. 
 
وی گفت: از مزایای استفاده از ظرفیت شعبات بانک رفاه این است که این احراز هویت را هم می‌توان به صورت غیر حضوری انجام داد. 
 
در ادامه این مراسم اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه‌ای که داشته است بیش از گذشته آمادگی ارائه خدمات متنوع ریالی، ارزی، کارگزاری و بیمه به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی را دارد و این تفاهم نامه، زمینه گسترش همکاری‌های متقابل را با جامعه کارگری و کارفرمایی کشور فراهم می‌کند. 
 
برای مشاهده این سامانه بر روی لینک https://prkar.mcls.gov.ir/Login کلیک کنید.

منبع : ا