تاریخ : 19:26 - 1399/08/26
کد خبر : 295219
سرویس خبری : حوادث
 

آتش سوزی خانه قدیمی در محله فلاح

آتش سوزی خانه قدیمی در محله فلاح

آتش سوزی منزل مسکونی در محله فلاح با تلاش همه جانبه آتش نشانان به طور کامل مهار شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و شعله از یک ملک مسکونی قدیمی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 70 و نجات 5 را در ساعت 06:55 دقیقه صبح امروز به محل حادثه واقع در محله فلاح، خیابان عابدی اعزام کرد.

محمود عبدالهی، رییس ایستگاه 70 درباره این عملیات گفت: با رسیدن به محل مشاهده شد که یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی که به دلایلی پیش از این پلمپ شده، توسط تعدادی کارتن خواب مورد استفاده غیر قانونی قرار گرفته است. آتش سوزی در این ساختمان از طبقه دوم آغاز و شعله ها در حال سرایت به دیگر نقاط منزل بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، و تقسیم شدن به دو گروه، با قطع برق و گاز ساختمان، همزمان با لوله کشی به داخل منزل، اقدام به جستجوی محبوسین از داخل ساختمان کرده و در کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با جستجوی آتش نشانان مشخص شد که محبوسی در ساختمان وجود نداشته و همگی به سلامت، قبل از حضور آتش نشانان از داخل ساختمان خارج شده اند. همچنین با سرعت عمل آتش نشانان، شعله های آتش در کمترین زمان ممکن خاموش شد.

وی در ادمه گفت: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل و تخلیه دود با استفاده از فن فشار مثبت، به ماموریت خود پایان دادند.

شایان ذکر است که علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.


منبع : hadese24