تاریخ : 20:15 - 1399/08/26
کد خبر : 295252
سرویس خبری : حوادث
 

تصادف مرگبار زن میانسال با قطار

تصادف مرگبار زن میانسال با قطار

معاون فرماندار قرچک گفت: یک زن میانسال بعدازظهر دوشنبه در این شهرستان با یک دستگاه قطار باری برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

عصر روز دوشنبه یک زن میانسال در منطقه باقرآباد شهرستان قرچک، با یک دستگاه قطار باربری که از سمت شهرستان ورامین به طرف تهران در حال حرکت بود برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

این حادثه که اطراف پل احداث شده بر روی رودخانه باقرآباد اتفاق افتاد، موجب تأخیر در حرکت قطار شد که با حضور عوامل اورژانس و حمل جسد متوفی، حرکت عادی قطارها از سر گرفته شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک با تأئید این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: متوفی زنی حدود ۷۰ ساله بوده که بنا به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است با قطار برخورد کرده و در محل جان خود را از دست داد.

حمیدرضا خدایی راد تصریح کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راه آهن در حال بررسی و نمی‌توان در حال حاضر نسبت به علت وقوع و یا عمدی بودن آن اظهار نظر کرد.

 راه آهن سراسری تهران- مشهد و قطار حومه‌ای تهران- ورامین – گرمسار در مسیر خود از شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا عبور می کند.

این خط آهن در شهرستان قرچک در ورودی روستاهای محمدآباد، ولی آباد، داودآباد و پوئینک جنوبی با جاده تقاطع دارد که در حال حاضر در دو منطقه محمدآباد و داودآباد ایستگاه سوزن‌بانی و در سایر تقاطع‌ها زیر گذر احداث شده است.

در ورامین راه آهن در مسیر روستاهای باغخواص، موسی آباد کاشانی، احمدآباد، منطقه دانشسرا، خیابان طالقانی، منطقه باغ صالح ، بلوار امام رضا(ع) و روستای قلعه بلند قرار داشته و در پیشوا نیز تقاطع روستای محمدآباد عرب‌ها و سلمان‌آباد با راه اهن برخورد دارند.

عبور راه آهن از مناطق مسکونی باعث می‌شود تا هر از چندگاهی قطار با خودرو و یا عابران پیاده برخورد کند.