تاریخ : 11:06 - 1399/08/28
کد خبر : 299963
سرویس خبری : حوادث
 

خواستگاری که با قتل برادر پایان یافت

خواستگاری که با قتل برادر پایان یافت

4مرد بر سر اختلاف با پسر جوان راهی خانه او شدند که وی را به قتل برسانند اما در جریان یک درگیری خونین، جنایت دیگری را رقم زدند.

کارگر آنلاین  | شامگاه دوشنبه ماجرای یک درگیری مرگبار به قاضی علی‌اکبر احمدی‌‌نژاد، کشیک جنایی مشهد گزارش شد. 

درگیری در خانه‌ای در منطقه رسالت مشهد رخ داده بود و وقتی بازپرس و کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند معلوم شد که در این درگیری جوانی 35ساله به ضرب گلوله وینچستر به قتل رسیده و پدرش نیز بر اثر اصابت ضربه‌ای به سرش از هوش رفته است.


در جریان بررسی‌های اولیه معلوم شد که عاملان این جنایت 4مرد بوده‌‌اند که پس از تیراندازی مرگبار از محل گریخته‌اند. تحقیقات از شاهدان نشان می‌داد که مهاجمان با پسر جوانی بر سر خواستگاری از یک دختر اختلافات داشته‌اند و برای اینکه پسر جوان را کنار بزنند راهی خانه آنها شده بودند که وی را به قتل برسانند. اما در شب حادثه پسر جوان در خانه حضور نداشت و مهاجمان با پدر و برادر بزرگ او که در خانه بودند درگیر شدند. در جریان این درگیری آنها که چاقو، قمه و سلاح وینچستر داشتند ابتدا با زدن ضرباتی به سر پدر خانواده او را بیهوش  و سپس اقدام به شلیک کردند که گلوله به قلب برادربزرگ خانواده خورد و باعث مرگ او شد .


با این اطلاعات، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و با شناسایی هویت مهاجمان، به دستور قاضی احمدی‌نژاد تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شده است.


منبع : hadese24