تاریخ : 12:37 - 1399/08/28
کد خبر : 300303
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری 2 شرور سابقه دار شرق کشور در عملیات پلیس کرمان

دستگیری 2 شرور سابقه دار شرق کشور در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 شرور تحت تعقیب که عامل انجام شرارت و آدم ربایی در برخی مناطق شرق کشور بودند، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سردار"عبدالرضا ناظری"بیان کرد: در پی وقوع چند مورد آدم ربایی و دیگر جرائم خشن در برخی مناطق شرق استان کرمان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم و مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور 2 شرور مرتبط با این جرائم و تحت تعقیب در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

این مسئول ارشد انتظامی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس استان کرمان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق شدند طی یک عملیات شبانه در ساعات اولیه بامداد امروز 2 شرور مورد نظر را در مخفیگاهشان در محدوده یکی از نقاط روستایی استان سیستان و بلوچستان دستگیر کنند.

سردار ناظری با اشاره به کشف 4 قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات از این اشرار گفت: در پی این عملیات موفق و دستگیری غافلگیرانه اشرار با همکاری پلیس دو استان همجوار یک بار دیگر به همه مخلان نظم و امنیت هشدار می دهیم دست از شرارات و بر هم زدن آرامش شهروندان بردارند و در صورت ادامه رفتارهای مجرمانه با پنجه فولادین خادمان نظم و امنیت روبرو خواهند شد.


منبع : برنا