تاریخ : 16:36 - 1399/08/28
کد خبر : 301313
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران

مسئول سالن مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون شاهد افزایش حجم ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران هستیم.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن مرکز مدیریت راه های کشور، با بیان اینکه هم اکنون در محورهای هراز و چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران _شمال، آزادراه قزوین_ رشت تردد روان را شاهد هستیم، بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگینی در سایر محورها از جمله آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک را دوربین‌های تردد جاده‌ای نشان می‌دهند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و محورهای قزوین  - رشت هم دارای بارش باران هستند اما آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخله جوی است.

محرابی نیا با بیان اینکه بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران وجود دارد، ادامه داد: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، خراسان شمالی و گیلان را هم شاهد هستیم .

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: با توجه به اعلام محدودیت راه‌ها میزان ترددهای شهری از روز گذشته رو به افزایش بوده است، به طوری که میزان ترددها در روز ۲۷ آبان نسبت به روز قبل از آن (۲۶ آبان ماه) ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

به گفته این مقام مسئول همچنین در حال حاضر هم در محور‌های شمالی از جمله محور تهران - آمل در روزهای ۲۷ نسبت به روز قبل از آن ۲۶ درصد افزایش، محور کرج  - چالوس ۵۷ درصد افزایش، محور تهران -قائمشهر ۳۶ درصد و آزادراه قزوین - رشت هم ۲۷ درصد رشد داشته و اوج  ترددها هم در ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین کرج تهران

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۸ آبان ماه الی جمعه ۳۰ آبان ماه ۹۹

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۸/۲۸ تا ساعت ۶ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۳۰ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

محور هراز:

الف- تردد تمامی تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۳۰ از محور هراز ممنوع است.

گفتنی است، روز گذشته اعلام شد خروج از تهران برای تمامی خودروها از ساعت ۱۰ امروز ممنوع بوده که همین موضوع باعث افزایش حجم ترافیک در ساعات شبانه گذشته بودیم این در حالی است که پلیس راهور امروز تمامی محدودیت‌ها را لغو کرد.

انتهای پیام/


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان