تاریخ : 17:35 - 1399/08/29
کد خبر : 303929
سرویس خبری : فرهنگی
 

پیام جامعةالمصطفی(ص) در پی به شهادت رسیدن دو طلبه آذربایجانی

پیام جامعةالمصطفی(ص) در پی به شهادت رسیدن دو طلبه آذربایجانی

جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در پی به شهادت رسیدن دو طلبه آذربایجانی پیامی صادر کرد.

 متن پیام جامعةالمصطفی(ص) در پی شهادت دو طلبه آذربایجانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت فوز عظیمی است که بسیاری از بندگان صالح پروردگار، عمری در آرزوی درک آن به درگاه خدای مهربان به راز و نیاز ایستاده اند، ولی دعوت ویژه خداوند تنها شامل حال برخی انسان‌های خاص و خالص می‌شود که در عرصه انجام وظیفه و دفاع از مرز‌های معرفتی و سرزمینی مسلمین، جان خود را در طبق سودای با ایزدمنان تقدیم کنند.

مردم مسلمان و شیعیان اصیل جمهوری آذربایجان ده‌ها سال گرفتار هجوم گروهی اشغالگر شده بودند که در نتیجه آن هم سرزمین اسلامی شان در قره باغ عزیز اشغال شده بود و هم انسان‌های مظلوم از خانه و کاشانه خود آواره گشته و جوانان فراوانی در دفاع از حیثیت اسلامی و ملی خود به شهادت رسیدند.

طلاب جوان و فداکار المصطفی(ص) آقایان «معارف صفراف» و «علم الدین ولیش اف» چه سرانجام نیکی در عرصه خدمت به دین و کشور خود پیدا کردند؛ آن‌ها با بصیرت و آگاهی و با تأسی به سالار شهیدان اباعبدالله (ع) و لبیک به ندای «هل من ناصر» حسینی، پای در جبهه دفاع از منطقه اشغالی قره باغ و مردم مظلوم آن دیار نهادند و چه زود شربت شیرین شهادت را سر کشیدند.

عروج ارواح پاک این طلاب عزیز را به خانواده‌های مکرم آن‌ها و ملت شجاع آذربایجان و خصوصاً دوستان طلبه ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

روحشان شاد و در منزلگه جاوید، قرین خیل شهدا باد.
جامعةالمصطفی(ص) العالمیة

 


منبع : ایکنا