تاریخ : 15:31 - 1399/08/30
کد خبر : 305667
سرویس خبری : حوادث
 

نقشه شیطانی ساقی برای  پسر جوان

نقشه شیطانی ساقی برای پسر جوان

بین راه خودرو در کنار اتوبان در مکانی خلوت توقف کرد و پسر جوان تازه متوجه نقشه شیطانی ساقی مواد مخدرش شد.

به گزارش کارگر آنلاین، به تماس های گاه و بیگاه فرید عادت داشت. تماس هایی که خبر از جور شدن بساط استعمال مواد مخدر و مشروب می داد.

هر چند روز یک بار با تماس فرید حاضر می شد و به بهانه ای از خانه بیرون می زد وگل و مشروب می خرید. شاید برای همین بود که وقتی آن شب فرید تماس گرفت تعجب نکرد و از خانه بیرون زد.

به سر خیابان که رسید فرید و دوستش داخل خودرو منتظرش بودند. فرید از او دعوت کرد تا دوری بزنند و بعد به خانه بازگردد. مخالفتی نکرد و همراه آنها رفت. بین راه خودرو در کنار اتوبان در مکانی خلوت توقف کرد و پسر جوان تازه متوجه نقشه شیطانی ساقی مواد مخدرش شد .

دو مرد آزارگر با تهدید چاقو پسر جوان را مورد آزار قرار دادند و بعد از تهیه فیلم او را در نزدیکی خانه اش پیاده کردند و فرید تهدیدش کرد که اگر در این مورد با کسی حرف بزنند و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر می کند.

پسر جوان به خانه بازگشت ولی نتوانست در برابر اتفاقی که برایش افتاده بود سکوت کند و موضوع را با خانواده اش مطرح کرد و بلافاصله به همراه خانواده راهی پلیس آگاهی شد و از متجاوزین شکایت کردند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با توجه به مشخصات و اطلاعاتی که قربانی در اختیارشان گذاشته بود متهمان را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی منزل متهم اصلی فیلم هایی از آزار تعداد زیادی نوجوان که بدون شک مشتریان مواد و مشروب فرید بودند کشف کردند.

نظریه کارشناس

- برگ برنده مزاحمان و آزارگران جنسی، پنهان کاری نوجوان و عدم وجود رابطه خوب و صمیمانه بین والدین و فرزندان می باشد که به فرد آزارگر این امکان را می دهد تا با اطمینان از خودداری نوجوان از بازگو کردن مشکلاتش به والدین، نوجوان را مورد سواستفاده و آزار قرار دهد .

- نسبت به تغییر حالات و شرایط روحی فرزند خردسال یا نوجوان خود بی تفاوت نباشید .

- دوست فرزند خود باشید تا در صورت مواجهه با هر مشکل و آسیبی اولین کسی باشید که فرزندتان مشکلش را با وی مطرح می کند.

- پیش از آنکه مشکلی برای فرزندتان پیش بیاید به او اطمینان خاطر بدهید که هر خطایی نیز مرتکب شده باشد و هر نقشی هم که در بزه دیدگی خود داشته باشد باز هم شما به عنوان والدین حامی و پشتیبانش هستید و در برابر افراد غریبه از او حمایت می کنید و او در هر ، به جای تصمیمات اشتباه و ناپخته و یا سکوت می تواند روی حمایت و محبت و کمک شما حساب کند .

- قبل از آنکه دیر بشود در خصوص خطرات استعمال انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی و آسیب های پیرامونی آن آموزش های لازم را به فرزند خود بدهید.


منبع : hadese24