تاریخ : 16:45 - 1399/08/30
کد خبر : 305796
سرویس خبری : حوادث
 

کشته شدن یک شکارچی در درگیری مسلحانه محیط‌بانان و شکارچیان

کشته شدن یک شکارچی در درگیری مسلحانه محیط‌بانان و شکارچیان

ظهر روز گذشته در جریان درگیری مسلحانه بین شکارچیان و محیط‌بانان مازندران در ارتفاعات سوادکوه یک شکارچی به‌ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش کارگر آنلاین، بر اساس اطلاعات دریافتی، مقتول جوانی ۲۷ ساله و از شکارچیان سابقه‌دار بابل بوده که پرونده تخلف شکار و صید داشته و امروز نیز یک کل وحشی را شکار کرده بوده است.

شکارچیان دو نفر و در حال پایین آوردن لاشه کل وحشی بوده‌اند که به کمین محیط‌بانان برخورد کرده و با فرمان ایست مأمورین مواجه می‌شوند.

یکی از شکارچیان بدون توجه به فرمان ایست، به‌سمت محیط‌بانان تیراندازی می‌کند که بر اثر شلیک متقابل مأمورین از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دهد. محیط‌بانی که به‌سمت شکارچی متخلف شلیک کرده است یکی از فعال‌ترین نیروهای محیط زیست کشور است.

مدیرکل محیط زیست مازندران با تأیید کشته شدن یک شکارچی در منطقه سوادکوه گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست با چند شکارچی در روستای   ارفع  کوه سوادکوه درگیر شدند. در این درگیری یک شکارچی اهل بندپی بابل کشته شد.

وی افزود: هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی، دستگاه قضائی و انتظامی در محل حادثه حاضر هستند. علت مرگ این شکارچی پس از بررسی اعلام می‌شود.


منبع : hadese24