تاریخ : 16:06 - 1399/09/01
کد خبر : 308885
سرویس خبری : حوادث
 

سرقت از خودروی همسایه با دمپایی و لباس خانگی

سرقت از خودروی همسایه با دمپایی و لباس خانگی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی خبر داد که با دمپایی و لباس خانگی از خودرو همسایه خود سرقت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی ام مهر ماه یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه و دستور قضائی به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، مدارک و مقداری ارز خارجی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان از داخل خودرو وی که در کنار خیابان پارک شده بود، سرقت شده است .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو این پایگاه قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان عازم محل سرقت در خیابان نامجو شدند که در تحقیقات میدانی مشخص شد، ساعت ۰۴:۰۷ بامداد بیست و هفتم مهرماه شخصی با لباس راحتی و دمپایی در محل به صورت پیاده تردد دارد و در چند ثانیه کیف مورد ادعای شاکی را از داخل خودرو به سرقت می برد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه سارق در تحقیقات میدانی با دمپایی و لباس راحتی و به صورت پیاده مشاهده شده بود، ظن کارآگاهان را در خصوص بومی بودن سرقت برانگیخت و تعقیب و مراقبت و انجام تحقیقات غیر محسوس و میدانی فرضیه مورد نظر اثبات و هویت سارق و محل سکونت وی شناسایی شد.

سرهنگ دستخال بیان داشت: پس از کسب تکلیف و اخذ دستور قضائی از دادیار دادسرای ناحیه۱۵ تهران متهم به هویت هادی در یک عملیات غافلگیرانه در ساعات آغازین هفدهم آبان ماه در حوالی خیابان نامجو دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی عنوان کرد: هادی که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت اظهار کرد، شب سرقت برای پرسه زنی از خانه خارج شدم و خودروی شاکی نظر من را جلب کرد که پس از باز کردن صندوق خودرو کیف شاکی را سرقت کردم و پس از تبدیل دلارها به ریال آنها را خرج و مدارک را نیز در سطل زباله انداختم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح هادی به سرقت از شاکی پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای مربوط ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد .


منبع : hadese24