تاریخ : 17:40 - 1399/09/01
کد خبر : 309163
سرویس خبری : حوادث
 

درگیری خونین در کافه لاهیجان

درگیری خونین در کافه لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: نزاع و درگیری چند جوان در یک کافه منجر به قتل جوان ۲۶ ساله در این شهرستان شد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور  اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه لیالستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در یک کافه مطلع شده و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل اعلامی، دو جوان ۲۶ ساله و از عاملان درگیری را دستگیر کردند، افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که تعدادی جوان که حالت عادی نداشتند به علت خیره شدن به همدیگر درگیر و مقتول که جوانی ۲۶ ساله و اهل شهرستان لنگرود بود توسط چاقو مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی تخصصی از پلیس شهرستان جهت دستگیری دیگر عاملان درگیری تشکیل شد، گفت: ساعاتی پس از درگیری، ضاربان با مراجعه به بیمارستان مجددا فرد مقتول را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شدند.

سرهنگ جانعلی‌پور ادامه داد: پس از اقدامات فنی کارآگاهان آگاهی شهرستان و در کمتر از ۱۲ ساعت، متهمان اصلی این پرونده که ۴ جوان ۲۳ تا ۲۷ ساله بودند در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه مجروح ۲۶ ساله این پرونده به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، افزود: عدم کنترل هیجانات دوران جوانی و حمل سلاح سرد توسط برخی از جوانان موجبات وقوع اینگونه حوادث است که این مسئله بایستی از دوران نوجوانی با دقت نظر بیشتر والدین، کنترل شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند


منبع : hadese24