تاریخ : 13:00 - 1399/09/02
کد خبر : 311532
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

"۸ روش شگفت انگیز برای افزایش فالوور در اینستاگرام"

"۸ روش شگفت انگیز برای افزایش فالوور در اینستاگرام"

شکی نیست که اینستاگرام اکنون گل سرسبد شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر جهان و به ویژه در کشور عزیزمان است. به همین دلیل بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، مارک تجاری و شروع یک تجارت جدید اپلیکیشنی است که در آن مخاطبان زیادی وجود دارد است.

کارگر آنلاین |  همانطور که می دانید، هر کسب و کار در اینستاگرام دنبال کنندگان خود را دارد. بنابراین افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم است. البته فالوورهای واقعی که به کار شما علاقه مند هستند. روشهای زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. از خرید فالوور در اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرام!

اما در این مقاله در مورد راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. همانطور که گفتم، روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد، اما اکثر آنها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز هستند.

اگر قصد دارید فالوئرهای صفحه اینستاگرام خود را یک شبه افزایش دهید، این مقاله هیچ کمکی به شما نمی کند. فقط دوستانی که می خواهند فالوئرهای واقعی که به صفحه اینستاگرام خود علاقه مند هستند را جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید با من همراه باشید.

 

ابتدا باید فالوور را در اینستاگرام بخریم؟

بسیاری از دوستان معتقدند که برای شروع کار در اینستاگرام، ابتدا باید یک فالوئر بخرند. اگر قصد دارید برای شروع کار خود یک فالوور اینستاگرام بخرید، بهتر است ابتدا از فالوورهای ایرانی استفاده کنید و تعداد کمی خریداری کنید. سپس با روش های ذکر شده می توانید پیروان واقعی بسیاری را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

اکنون همه می دانند که صفحه ای که مثلاً ۱۰ دنبال کننده دارد، باید حداقل ۲ لایک برای هر پست داشته باشد. اگر فالوورهای خود را از منابع معتبر خریداری نکنید، ممکن است کیفیت پایین فالوورها باعث افت نرخ بازدهی در پیج شما شود.

بهترین منبع برای خرید فالوور اینستاگرام، وبسایت پارس اینستاگرام است.

خرید پیج اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های رسیدن به موفقیت در اینستاگرام، خرید پیج اینستاگرام است. با خرید پیج اینستاگرام شما می‌توانید به سرعت کسب و کار خود را آغاز کنید و شروع به تبلیغ کسب و کارتان در اینستاگرام کنید. با خرید پیح اینستاگرام می‌توانید ره صد ساله را یک شبه طی کنید.

بهترین راه در واقع تلاش برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود است. هیچ چیز برای شما به عنوان پیروان واقعی مهم نیست. در این مقاله من برخی از ایده ها را با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید فالوورهای واقعاً عاشق کسب و کار خود را پیدا کنید.

 

۱. پروفایل خود را جذاب کنید

اول از همه، خوب است بدانید که حساب اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین کسب و کار است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد،  مشتری از شما فرار می کند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و اولین و آخرین کلمه در اینستاگرام تصاویری است که نمایش داده می شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه ای بسازید و آنها را در اکانت خود پست کنید. بنابراین در نگاه اول کاربران شما جذب حساب شما می شوند و می خواهند سریعتر شما را دنبال کنند. صفحات جذاب بسیاری وجود دارد که مردم فقط به دلیل جذاب بودن آنها را دنبال می کنند.

 

۲. از # هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ ها می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام کمک زیادی کند.

اینستاگرام اخیراً توانایی خود را برای دنبال کردن هشتگ ها به برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. همین امر باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام شد. و استفاده مداوم از هشتگ هنگام ارسال، صفحه فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

سعی کنید لیستی از هشتگ های معروف و به اصطلاح در زمینه خود پیدا کنید و آنها را لیست کنید. برای انجام این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در کادر جستجوی برچسب اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد کدام هشتگ ها مشابه هشتگ مورد نظر شما هستند با تعداد زیادی عکس که با آنها برچسب گذاری شده اند.

هنگام انتشار پست های خود، تا حد ممکن از همه آنها استفاده کنید. مطمئناً هر عکسی که با هشتگ در اینستاگرام قرار می دهید باعث می شود ۳ نفر شما را دنبال کنند.

 

۳. با صفحات دامنه خود تعامل کنید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در فعالیت های اینستاگرام خود انجام دهید تعامل با دیگر پیج های مرتبط با کسب و کار شما است. اگر در اینستاگرام فعال هستید، برای یافتن دامنه خود نیازی به جستجو نیست. شما به طور طبیعی با آنها برخورد می کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با آنها تماس بگیرید و آن ها را فالو کنید و با آن ها در تعامل باشید. یکی از روش های دریافت لایک بیشتر خرید لایک اینستاگرام است.

سعی کنید صفحات منطقه خود را دنبال کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. مستقیماً با آنها تماس بگیرید و سعی کنید هر از گاهی با آنها تبادل نظر کنید. اشتراک با صفحات دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام و جذب بیشترین افراد در تجارت شما می شود.

علاوه بر این، هنگامی که با صفحه هایی که موضوع شما با موضوع مشابه شما ارتباط برقرار می کند، فرصت پیدا کردن در لیست پیشنهادهای آنها را خواهید داشت و این باعث می شود که هر روز پیروان صفحات اینستاگرام شما افزایش یابد.

 

۴. مسابقات اینستاگرام را راه اندازی کنید

برگزاری مسابقات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش پیروان اینستاگرام است که امروزه بسیاری از صفحات محبوب و همچنین صفحات ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاق باشید و برای برندگان مسابقات از هدایای دلگرم کننده و ارزشمند استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان با ارزش تر باشد، افراد بیشتری نیز برای شرکت در مسابقه شما ترغیب می شوند.

با توجه به زمینه کاری خود در اینستاگرام می توانید مسابقات زیادی را با مضامین مختلف شروع کنید. اما نکته مهم این است که سعی کنید شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال، از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و فراموش نکنید که از آنها بخواهید، به عنوان مثال ۲ نفر از دعوت کنندگان باید برای شرکت در مسابقه صفحه را دنبال کنند.

همانطور که مشاهده می کنید، مسابقات اینستاگرام به سرعت فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد. بنابراین فراموش نکنید که هر از گاهی سعی کنید در صفحه اینستاگرام خود مسابقات را اجرا کنید.

 

۵. برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود از وب سایت خود استفاده کنید

اگر وب سایتی دارید، ایده های خوبی برای رشد فالوورهای اینستاگرام شما وجود دارد. وب سایتی که هر روز بازدیدکننده جدید دارد بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شما است.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام خود در زیر همه پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب پیروان جدید دارید. از آنجا که بسیاری از افراد مطمئناً می توانند مقالات شما را از طریق Google مشاهده کنند و در این حالت با دیدن بنر شما در اینستاگرام که باید جذاب هم باشد، تشویق می شوند حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما مراجعه کنند.

فراموش نکنید که آدرس خود را در اینستاگرام به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط در صفحه درباره ما و تماس با ما در سایت خود قرار دهید. زیرا این دو صفحه در هر سایت پربازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید کاربران خود را به دنبال صفحه اینستاگرام خود از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دعوت کنید. برای پاسخ مثبت به درخواست اقدام شما، همیشه یک پیشنهاد ویژه و مقاومت ناپذیر لازم است. بنابراین حتما یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

ممکن است بسیاری از اعضای سایت شما قبلاً اینستاگرام شما را دنبال نکرده باشند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود، می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط به آنها ارائه دهید. علاوه بر این، در صورت ارسال ایمیل توسط اعضای شما، افراد بیشتری می توانند اینستاگرام شما را بشناسند.

 

۲۱۲۱


منبع : خبرآنلاین