تاریخ : 11:16 - 1399/09/03
کد خبر : 314647
سرویس خبری : حوادث
 

۲۷ سارق مسلح، زورگیر زمین گیر شدند

۲۷ سارق مسلح، زورگیر زمین گیر شدند

دادستان شهرستان دزفول گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با برهم زنندگان امنیت و هنجارشکنان، ۲۷ سارق مسلح، زورگیر و متجاوز به عنف طی سلسله عملیات‌های ضربتی و هماهنگ توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کارگر آنلاین، منصور محمدی خباز اظهار  از دستگیری ۲۷ سارق مسلح، زورگیر و متجاوز به عنف خبر داد و گفت داشت: این عملیات ظرف مدت یک هفته و با نظارت مستقیم دادسرای این شهرستان انجام شد.

وی افزود: در سلسله عملیات‌های صورت گرفته، یک باند سه نفره سرقت مسلحانه و متجاوز به عنف، یک باند چهار نفره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و یک باند ۱۰ نفره سرقت مسلحانه خودرو منهدم شدند.

محمدی خباز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان شش خودرو، ۱۷موتورسیکلت و هفت تیغه قمه کشف و ضبط شد.

دادستان شهرستان دزفول گفت: همچنین در ادامه این عملیات، ۱۰ سارق کیف‌قاپ و سارق به عنف دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی اعتراف نموده و مقادیری اموال مسروقه شامل کیف زنانه، جواهرات و گوشی موبایل از مخفیگاهشان کشف شد.

منصور محمدی خباز تصریح کرد: این طرح‌ها با قدرت هرچه بیشتر جهت بالا بردن ضریب امنیت شهروندان در شهرستان دزفول ادامه می‌یابد.

 وی بیان کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دزفول در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه مماشاتی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت عمل خواهند کرد و این افراد بدانند که برای ادامه هنجارشکنی‌های خود هیچ حاشیه امنی ندارند و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود می‌رسند.


منبع : hadese24