تاریخ : 11:45 - 1399/09/03
کد خبر : 314743
سرویس خبری : حوادث
 

"پشیمانی پسر جوان از کورکردن چشم همسایه"

"پشیمانی پسر جوان از کورکردن چشم همسایه"

مردی که در یک درگیری، بینایی یکی از چشمان همسایه را گرفته بود و اصرار بر بی‌گناهی داشت دیروز در دادسرای جنایی تهران به جرم خود اعتراف کرد و گفت به‌شدت پشیمان است.

به گزارش کارگر آنلاین، چند روز قبل درگیری خونینی بین 2 همسایه در منطقه خلیج‌فارس تهران رخ داد و باعث مصدوم شدن چند نفر شد. یکی از مصدومان مردی 49ساله بود که بینایی یکی از چشمانش را در این درگیری از دست داد. او پس از این اتفاق راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از مرد همسایه که باعث کوری یک چشم وی شده بود شکایت کند. او برای مرد همسایه درخواست قصاص کرد و درباره درگیری گفت: روز حادثه همسرم از کوچه رد می‌شد که زن همسایه که در خانه‌اش باز بود، یک سطل آب به داخل کوچه ریخت. مقدار زیادی آب روی همسرم ریخت و آنها بر سر این مسئله بحث‌شان شد. چند ساعت از این ماجرا گذشت که من برای خرید از خانه بیرون رفتم. وقتی پا در کوچه گذاشتم ناگهان پسر زن همسایه را دیدم. او برای هواخواهی از مادرش به سمتم هجوم آورد و کتکم زد. بعد چاقویی از جیبش بیرون آورد و با آن ضربه به چشم چپم زد که باعث کوری آن شد.

با این شکایت، پسر همسایه دستگیر شد و با وجود شکایت شاکی، اظهارات شاهدان و شواهدی که علیه او بود خودش را بی‌گناه دانست. او منکر ضربه زدن به چشم شاکی شد و گفت که درگیری را قبول دارد اما کور کردن چشم شاکی را نه.

با وجود این، بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و متهم در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. وی همچنان اصرار بر بی‌گناهی داشت تا اینکه دیروز وقتی پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت به زخمی کردن شاکی و کور کردن چشم وی اعتراف کرد. وی گفت: روز حادثه وقتی صدای داد و فریاد مادرم را شنیدم به کوچه رفتم. خیلی عصبانی شدم و در هواخواهی از مادرم با مرد همسایه و بستگان او درگیر شدم. در آن لحظه کنترلم را از دست داده بودم و با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به چشم شاکی زدم که حالا به‌شدت پشیمانم. نمی‌خواستم باعث نابینایی او شوم و به‌شدت از این اتفاق ناراحت هستم. با اعتراف متهم، قاضی دستور بازسازی صحنه را صادر کرد.


منبع : hadese24