تاریخ : 13:14 - 1399/09/03
کد خبر : 315270
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

عقب‌نشینی نرخ دلار آغاز شد

عقب‌نشینی نرخ دلار آغاز شد

تهران- ایرنا- دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی با حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (یکشنبه) به نرخ ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته شد.

کارگر آنلاین  | ساعت ۱۳و ۱۰دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، قیمت خرید دلارهم با ۱۰۰ تومان کاهش ۲۴هزار و  ۵۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۳۰ هزار و ۳۵۰تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار  و  ۳۵۰ تومان اعلام شد.

قیمت شنبه هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۸۲۲ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۹ هزار و ۵۳۳ تومان بود.

در سامانه سنا نیز در معاملات روز (شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۵هزار و ۲۱۷ تومان تومان معامله شد.

نرخ خرید هر دلار در سامانه سنا نیز ۲۵ هزار و ۱۰تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی  دیروز حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۳۶۷ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۶ هزار و ۲ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.


منبع : ایرنا