تاریخ : 17:06 - 1399/09/03
کد خبر : 316394
سرویس خبری : حوادث
 

درگیری خونین در ماهدشت کرج

درگیری خونین در ماهدشت کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ نفر عامل اصلی نزاع دسته جمعی که منجر به ضرب و جرح، تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی شهروندان شده بود، در شهرستان کرج‌خبر داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری روز دوشنبه اظهارداشت ماموران پلیس امنیت شهرستان کرج در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و طایفه ای در منطقه ماهدشت کرج، دستگیری و شناسایی عاملان اصلی این درگیری را در دستور کار قرار دادند.

ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی شده و دریافتند که نامبردگان با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان از سوی پلیس، در روستاهای اطراف منطقه ماهدشت مخفی شده اند.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ آن ها را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فیض جعفری با بیان این که متهمان به صراحت به جرم خود مبنی بر ایجاد نزاع دسته جمعی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی اقرار کردند، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز  خاطرنشان کرد: نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی از خط قرمز های پلیس است و با عاملان این جرم به شدت برخورد می شود.


منبع : hadese24