تاریخ : 17:45 - 1399/09/03
کد خبر : 316472
سرویس خبری : حوادث
 

قتل صاحبکار رودانی توسط کارگر جوان

قتل صاحبکار رودانی توسط کارگر جوان

جوانی که صاحبکارش را در بخش رودخانه رودان به قتل رسانده بود در راور کرمان دستگیر شد.

این جوان 39 ساله یک ساعت از فرارش از خانه باغ ،نگذشته بود که شناسایی شد و در بازجویی ها به قتل مرد 57 ساله اعتراف کرد اما  تحقیقات در خصوص انگیزه قتل ادامه دارد. 

ساعت 6 بامداد دوشنبه گذشته بود که  مرد میانسالی متوجه پیامکی شد ، پیامکی حاوی متن توهین آمیزی از طرف یکی از آشنایان، با تعجب به شماره آن فرد، تماس گرفت ولی تلفن مورد نظر خاموش بود ،سپس  خودش را به خانه باغ  او رساند تا علت این پیام را جویا شود اما درب خانه  را زد کسی درب را باز نکرد.  دقایقی بعد مرد با کمک برادر صاحب باغ، قفل درب را باز کردند و وارد حیاط شدند . اما چشمشان به رد خونی افتاد که در گوشه های حیاط نقش بسته بود،با وحشت حیاط را پیمودند تا آنکه جسد وی را که غرق در خون بود  را پیدا کردند.مقتول با ضربات چاقو کشته شده بود . دقایقی بعد پلیس وارد صحنه حادثه شد و پرونده قتل شکل گرفت. از آنجایی که یکی از کارگران باغ با مقتول بیشتر اوقات بر سر مسائل مالی درگیری لفظی داشتند و از اینکه آن روز در محل حضور نداشت، قاتل بودن وی قوت گرفت . پلیس در تحقیقات متوجه شد متهم به قتل به قصد فرار، از استان خارج شده است. در پی یافتن وی شدند  تا اینکه در راور کرمان وی را دستگیر کردند. 

شناسایی مرد متواری

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  این ماجرا را اینگونه بیان کرد: 26 آبانماه سال جاری به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره قتل در بخش رودخانه شهرستان رودان ،بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت. سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه  مأموران ضمن هماهنگی بامقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام که در بررسی های اولیه مشخص شد که مردی 57 ساله به قتل رسیده است.افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده و با یک سری اقدامات فنی موقعیت قاتل که با خودروی مقتول در یکی از شهرستان های استان کرمان در حال تردد بودمشخص شد.وی یادآور شد: پس از اطمینان پلیس از تردد خودرو و شناسایی قاتل در استان کرمان بلافاصله با پلیس شهرستان را بر هماهنگی حاصل و در یک اقدام ضربتی قاتل شناسایی و دستگیر شد.سردار جعفری این را گفت که   متهم در بازجویی های تخصصی لب به اعتراف گشوده و ارتکاب جرم خود را پذیرفت وی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی شد.


منبع : hadese24