تاریخ : 12:05 - 1399/09/05
کد خبر : 322430
سرویس خبری : فرهنگی
 

فراخوان جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری

فراخوان جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری

فراخوان هفتمین جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری در هشت بخش مختلف هنری منتشر شد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار هنری خود را تا پایان فروردین ماه سال آینده در بخش‌های «خوشنویسی»، «هنر‌های تجسمی»، «متون ادبی»، «چندرسانه ای»، «عکس»، «آثار پژوهشی»، «خبر و رسانه» و «فضای مجازی» به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


حجت الاسلام غلامرضا عادل افزود: ترویج و گسترش فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف، ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار جامعه، جریان‌سازی و احیای موضوع وقف در سطح جامعه، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در حوزه وقف و همچنین حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری و رسانه‌ای وقف از اهداف برگزاری این جشنواره است.


وی با اشاره به اینکه دبیرخانه هر بخش این جشنواره با حضور متخصصان مرتبط در هر اداره کل استان تشکیل شده بیان کرد: دبیرخانه مرکزی جشنواره در اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنر‌های تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به نشانی اینترنتی www.vaghffestival.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۶۴۸۷۲۶۱۶-۶۴۸۷۲۶۴۸ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.


حجت الاسلام غلامرضا عادل گفت: هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود، چنانچه به‌درستی مورد توجه قرار گیرد، می‌تواند بهترین وسیله برای ترویج و تبلیغ ارزش‌های والای انسانی، بویژه سنت حسنه وقف باشد.


منبع : IRIB NEWS AGENCY | خبرگزاری صدا و سیما