تاریخ : 11:45 - 1399/09/08
کد خبر : 330127
سرویس خبری : حوادث
 

تولید مواد مخدر گل درخانه با دستگاه مادون قرمز

تولید مواد مخدر گل درخانه با دستگاه مادون قرمز

سرهنگ کیومرث حسنوند از کشف دستگاه های مادون قرمز برای تولید مواد مخدر گل در منزل خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، هر روز با انتشار اخباری از جزئیات جرائم رخ داده در کشور شاهد شیوه ای جدید از اقدامات مجرمانه هستیم. اقداماتی که به ابزار و مواد مورد استعمال نیز سرایت کرده است و کار را برای مقابله با این قبیل جرائم سخت تر کرده است.

سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص  گفت: طی هفته گذشته ۷۵ سارق در شهر تهران در محدوده غرب شهر دستگیر شدند و از این افراد ۵۰ فقره اموال مسروقه کشف شد و برخی دیگر نیز مرتکب جرائم دیگر شدند.

او افزود: در یک پرونده این مجرمین اقدام به خرید برنج با کیفیت پایین کرده و با قراردادن این برنج ها در کیسه برنج های گران قیمت آن ها را به فروش می رساندند. این مجرمین از ترفندهای زیادی استفاده کردند و حتی اقدام به دوختن و بسته بندی استاندارد کیسه های برنج کرده بودند تا بتوانند اقدام به کلاهبرداری کنند.

 این مقام انتظامی در خصوص مقابله با اراذل و اوباش در سطح تهران اظهار کرد: در عملیاتی دیگر یک گروه از اراذل و اوباش محله هاشمی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند. این افراد عامل اختلال در امنیت این منطقه بودند که به دستان قانون سپرده شدند. در یک عملیات دیگر شخصی که در محله شهرک ولیعصر (عج) اقدام به اسلحه کشی و تخریب یک مغازه کرده بود نیز دستگیر شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خصوص اقدامات پلیسی این واحد برای مقابله با توزیع موادمخدر در سطح پایتخت تصریح کرد: یک کارگاه نیز در محدوده غرب تهران کشف شد که در آن گونه ای نادر از مخدر به وزن ۹۳ کیلوگرم بود. این ماده مخدر داتورا نام دارد که شباهت هایی به ماده مخدر گل دارد اما به رنگ قرمز است و این ماده مخدر در یک گلخانه در تهران پرورش داده می شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: بذر این موادمخدر از خارج از کشور وارد و در داخل کشور پرورش داده می شود و وابستگی بسیار زیادی در شخص مصرف کننده ایجاد می کند. از یک منزل دیگر نیز دستگاه های مادون قرمز کشف شد که به واسطه آن ها اقدام به تولید ماده مخدر گل در منزل می کردند که اشخاص متخلف این حوزه نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در یک عملیات دیگر دو کارگاه ساخت مشروبات الکلی در غرب تهران با ۴۱۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شد


منبع : hadese24