تاریخ : 17:00 - 1399/09/08
کد خبر : 331552
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

بورس فردا چه می‌شود؟ / آیا روند صعودی بورس پایدار است؟

بورس فردا چه می‌شود؟ / آیا روند صعودی بورس پایدار است؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل تحت تاثیر معاملات مثبت کلیت بازار سهام بیش از 1/5 درصد رشد کرد، اما بورس فردا چه می‌شود؟

کارگر آنلاین   |   حجم معاملات امروز بازار سرمایه بالا بود و شاخص کل با وجود فشار عرضه در برخی نمادها مانند شستا و فارس روندی صعودی پیدا کرد، اما آیا روند صعودی بازار سهام فردا هم ادامه دارد؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: به نظر شاخص کل در بازار فردا هم مثبت باشد و مانند امروز با حجم بالایی از معاملات روبرو باشیم.

این کارشناس در رابطه با دلیل عرضه در بورس و ادامه‌دار بودن روند صعودی گفت: خیلی از افراد قصد نوسان‌گیری داشتند و دنبال جابجایی سهم‌های خود بودند و عرضه در بازار سهام زیاد شد اما بازار در ٣ ماه قبل به قدری افت کرده که توان افت بیشتر را ندارد. اکثر نمادها هم سیگنال‌های تکنیکال برگشتیی دارند و به نظرم روند صعودی ادامه‌دار است.

همچنین عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: چون یکشنبه‌ها بازارهای جهانی تعطیل است و همچنین فشار عرضه زیاد است به نظر می‌رسد روند بورس فردا کمی نزولی باشد اما این روند پایدار نیست و دوباره روند صعودی بازمی‌گردد.

 


منبع : تجارت نیوز