تاریخ : 18:20 - 1399/09/08
کد خبر : 331745
سرویس خبری : حوادث
 

مصدومیت راننده زن در واژگونی  206  دربزرگراه شهید لشگری

مصدومیت راننده زن در واژگونی  206  دربزرگراه شهید لشگری

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی در هنگام رانندگی دربزرگراه شهید لشگری، واژگونی خودروی سواری و همچنین مصدومیت راننده آن را در پی داشت.

به گزارش کارگر آنلاین، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:01 شب گذشته در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 را به محل اعلام شده در بزرگراه شهید لشگری، قبل از شهرک آزادی اعزام کرد.

محمد عزیزی که فرمانده آتش نشانان اعزامی، دراین خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 درمسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری در حال حرکت بود که به علت نا معلومی از مسیراصلی خود خارج و بر روی سقف واژگون شد.

وی افزود: براثراین حادثه، راننده خودروی سواری که زنی 30 ساله بود درداخل خودرو سواری گرفتار شد که قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو سواری خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط در اطراف صحنه حادثه، اقدام به ایمن سازی محل کردند و سپس این وسیله نقلیه را به حالت اولیه بازگرداندند.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.


منبع : hadese24