تاریخ : 12:35 - 1399/09/09
کد خبر : 333777
سرویس خبری : حوادث
 

ماسک‌ نزدن باعث درگیری آتشین شد

ماسک‌ نزدن باعث درگیری آتشین شد

ماسک نزدن مشتری سوپرمارکت و سرفه‌های مداوم او، دعوایی به راه انداخت که درنهایت باعث انتقام‌جویی آتشین شد.

به گزارش کارگر آنلاین، پنجشنبه گذشته جوانی 27ساله راهی کلانتری 126تهران شد و گفت که فردی برای انتقام‌جویی از او مغازه‌اش را به آتش کشیده است. شاکی توضیح داد: بعدازظهر روز قبل برای خرید به سوپرمارکت محل رفته بودم. مرد دیگری هم برای خرید به آنجا آمده بود که ماسک نزده بود و مدام سرفه می‌کرد. به او تذکر دادم و گفتم که چرا ماسک نزده‌ای اما وی شروع به فحاشی کرد و بحث‌ ما شدت پیدا کرد. این مرد در محله ما زندگی می‌کند و همدیگر را از قبل می‌شناختیم و وقتی دعوا خاتمه یافت، تهدید کرد که مغازه‌ام را آتش‌ می‌زند و خودم را به قتل می‌رساند.

شاکی ادامه داد: من یک مغازه موتورسازی دارم و آن روز تهدید او را جدی نگرفتم اما امروز(پنجشنبه) زمانی که در خانه بودم، یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و گفت که مغازه‌ام آتش گرفته است. بلافاصله خودم را به آنجا رساندم و با کمک اهالی محل و آتش‌نشانی، آتش خاموش شد و خودم برای شکایت از مرد انتقامجو‌ راهی کلانتری شدم.

پس از اظهارات این مرد، مأموران کلانتری حدس زدند که تهدیدهای مرد آتش‌افروز به اتمام نرسیده باشد چرا که او شاکی را تهدید کرده بود هم مغازه‌اش را آتش می‌زند و هم خودش را به قتل می‌رساند و حالا احتمال داشت که او برای اینکه دومین تهدیدش را هم عملی کند راهی خانه شاکی شود. در این شرایط تیمی از مأموران خانه شاکی را زیرنظر گرفتند و همزمان ماجرا به مرجع قضایی نیز گزارش شد. دقایقی بعد، مأموران با دیدن متهم که قمه‌ای در دست داشت و به سمت خانه شاکی می‌رفت روبه‌رو شدند و عملیات دستگیری او را آغاز کردند. متهم خطاب به شاکی فریاد می‌زد:« مغازه ات را من آتش زدم و حالا آمده‌ام که خودت را بکشم» و تیم عملیات کلانتری موفق شد با عکس‌العملی سریع این مرد را خلع سلاح و دستگیر کند. سرهنگ مجتبی سهرابی منش، رئیس‌کلانتری 126تهرانپارس با بیان این خبر گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری، او به آتش زدن عمدی مغازه موتورسازی اعتراف کرد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


منبع : hadese24