تاریخ : 11:41 - 1399/09/10
کد خبر : 336890
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری کلاهبردار بورسی

دستگیری کلاهبردار بورسی

رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف یک کلاهبرداری اینترنتی خبر داد و گفت: فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین به از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود مشارکت در بازار فروش سهام، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی در فضای مجازی با فردی که خود را از افراد توانمند و بانفوذ در بورس معرفی کرده آشنا شده که این شخص با وعده سود ماهیانه ۱۰ میلیون تومانی اقدام به تحریک و اغفال شاکی و کلاهبرداری از وی با عنوان سرمایه گذاری در بورس کرده است.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس هویت مجرم مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد که این فرد مدتی است در فضای مجازی تحت عنوان سودهای کلان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق کارشناسان پلیس فتا و طی هماهنگی با مراجع قضایی، متهم دستگیرشد و بعد از انتقال به پلیس فتا، با مشاهده اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ضمن بیان اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند، از هموطنان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک، با ورود به سایت www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی، با ما در ارتباط باشند.


منبع : ایرنا