تاریخ : 11:47 - 1399/09/10
کد خبر : 336915
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

تمامی خدمات برق به صورت غیر حضوری ارائه می شود

تمامی خدمات برق به صورت غیر حضوری ارائه می شود

از ابتدای آذرماه تمامی خدمات بر غیر حضوری می شود و نیازی به مراجعه مشترکین به شرکت توزیع نیروی برق استان نیست. مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین گفت:زیرساخت ارائه خدمات برق در شرکت توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده و تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا، حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه شود.

کارگر آنلاین | از ابتدای آذرماه تمامی خدمات بر غیر حضوری می شود و نیازی به مراجعه مشترکین به شرکت توزیع نیروی برق استان نیست. مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین گفت:زیرساخت ارائه خدمات برق در شرکت توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده و تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا، حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه شود.

 

سیروس بدلی اظهار داشت : حدود ۳۷خدمت از آذرماه بصورت غیر حضوری قابل ارائه است.وی با بیان اینکه این طرح ارزش افزوده زیادی ایجاد ، و مراجعات به شرکت توزیع را به حداقل خواهد رساند و باعث کمک به اقتصاد ملی، کاهش مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست خواهد بود، اظهار کرد: پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم دیگر نیازی به مراجعه به ستاد شرکت و امورهای تابعه ندارند.مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین اعلام کرد : خدمات فروش انشعاب از قبیل ، درخواست انشعاب جدید ، درخواست کاهش و افزایش آمپراژ و ... خدمات پس از فروش همچون: درخواست تغییر نام ،تعویض کنتور ،درخواست آزمایش کنتور ، اصلاح نام ،ارسال مجدد مدارک و ثبت شماره تلفن همراه و غیره به صورت غیر حضوری از طریق سایت شرکت به آدرس :www.aped.ir و همچنین سامانه موبایلی «برق من « در دسترس مشترکین محترم می باشد .سیروس بدلی اظهار داشت:خدمات صورتحساب از قبیل اعلام قرائت ،صدور قبض المثنی،سوابق مصارف و صورتحساب وسوابق پرداخت و پرداخت الکترونیکی صورتحساب تماما در سامانه موبایلی برق من قابل مشاهده و انجام است .

 

سیروس بدلی اظهار کرد: مشترکین جدید می توانند به این منظور از طریق سامانه برق من، درخواستشان را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند. و با این کد رهگیری می توانند در بخش پیامها، رهگیری کارها را مشاهده و پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.وی یادآور شد: به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می شود که با این کد رهگیری مشترک می تواند به صورت مرتب از آخرین مراحل انجام کارها مطلع شود. همچنین در هرمرحله، مشترکین از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.سیروس بدلی از هم استان های عزیز خواست که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، با نصب سامانه برق من در گوشی های همراه خود خدمات مورد نیاز خود را دریافت و از مراجعه حضوری به شرکت توزیع برق استان بپرهیزند.


منبع : روزنامه عصرایرانیان