تاریخ : 11:51 - 1399/09/10
کد خبر : 336962
سرویس خبری : حوادث
 

نقشه دختر رزمی کار نقشه زن ورزشکار برای انتقام از خواستگار قلابی

نقشه دختر رزمی کار نقشه زن ورزشکار برای انتقام از خواستگار قلابی

زن ورزشکار که به اتهام سرقت و گروگانگیری دستگیر شده، در دادسرای جنایی مدعی شد برای انتقام‌جویی از خواستگار قلابی‌اش نقشه گروگانگیری کشیده است.

به گزارش کارگر آنلاین، چند روز قبل مرد جوانی نزد ماموران پلیس رفت و گفت در دام گروگانگیران سارق گرفتار شده است. وی توضیح داد: در حال رفتن به خانه بودم که یک خودروی پژو 206سد راهم شد. 3مرد جوان از آن پیاده شدند و طوری به من ضربه می‌زدند که حدس زدم رزمی کار هستند. سپس به زور مرا سوار ماشین کردند و ربودند. شاکی ادامه داد: به محض اینکه ماشین حرکت کرد، آدم‌ربایان ماسک خود را کنار زدند. یکی‌شان شباهت زیادی به بروسلی داشت و نکته‌ای که در ذهنم ماند این بود که از آینه ماشین، قابی آویزان بود و داخل آن هم عکس بروسلی بود.

در آن لحظه تلاش کردم هر طوری شده از ماشین پیاده شوم اما یکی از آنها ضربه‌ای به سرم زد که از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در یک خانه ویلایی زندانی بودم. آدم‌ربایان لباس‌هایم را درآوردند و عکس و فیلم سیاه گرفتند. بعد پول‌ها، گوشی موبایل و انگشتر و گردنبند طلایم را دزدیدند و ساعتی بعد از خانه بیرون بردند و در بیابان‌های اطراف رهایم کردند.

با این شکایت به دستور دادیار شعبه اول دادسرای وی‍ژه سرقت تهران گروهی از مأموران پلیس آگاهی تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان گروگانگیر را آغاز کردند. تا اینکه چند روز قبل شاکی به‌صورت اتفاقی خودروی متهمان را در خیابان دید. او از آینه خودروی پژو و ‌قاب آویزان با تصویر بروسلی، خودرو را شناخت و پلیس را خبر کرد و به این ترتیب متهمان پرونده دستگیر شدند.

دختر ورزشکارسرکرده باند

بازجویی از متهمان آغاز و مشخص شد که آنها از سوی دختری جوان به نام الناز که مربی ورزش‌های رزمی بوده برای ربودن شاکی اجیر شده‌اند. یکی از متهمان، همان مردی بود که شباهت زیادی به بروسلی داشت و خودش هم رزمی‌کار بود. او گفت: چند وقت قبل پدر الناز فوت شد و ارثیه کلانی به او رسید. یکی از زمین‌های پدری او در اطراف تهران 3میلیارد تومان ارزش  داشت که پول فروش آن به تازگی به‌حساب النار واریز شده بود. اما مدتی قبل الناز نزد ما آمد و گفت مردی برایش مزاحمت ایجاد کرده و قصد تصاحب ارثیه‌اش را دارد و از ما خواست که او را گروگان بگیریم و پس از سرقت اموالش، فیلم مستهجن از او تهیه کنیم. او به ما اطمینان داد که با تهیه این فیلم، گروگان، حاضر به مطرح کردن شکایت نمی‌شود اما تصورش اشتباه بود.

خواستگار قلابی

 با اطلاعاتی که متهم در اختیار کارآگاهان قرار داد، ‌الناز ‌دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: من مربی ورزش‌های رزمی هستم و بعد از مرگ پدرم ارثیه کلانی به من رسید. وقتی موضوع فروش یکی از زمین‌های پدری‌ام را برای شاگردانم تعریف کردم فکرش را نمی‌کردم یکی از آنها نقشه‌‌ای برای کلاهبرداری از من بکشد.

وی ادامه داد: یکی از شاگردانم به نام مینا پیش من آمد و مرا برای برادرش خواستگاری کرد. او مدعی شد که برادرش مهندس است و اقامت آمریکا را دارد. اما به‌دلیل کرونا مدت کوتاهی در ایران است. من هم با برادرش قرار ملاقات گذاشتم و چون از او خوشم آمده بود، به خواستگاری او جواب مثبت دادم.

الناز ادامه داد: ما قرار ازدواج گذاشتیم اما مدتی بعد متوجه شدم که خواستگارم متاهل بود. او چند روز قبل از اینکه پی به رازش ببرم از من خواست که برای سرمایه‌گذاری و خرید خانه در آمریکا به او پول بدهم تا بتواند از این طریق برایم اقامت آمریکا را بگیرد. اما همسر این مرد که متوجه نقشه شوم او شده بود پیش من آمد و حقایق را فاش کرد. من هم برای انتقامجویی نقشه ربودن و اخاذی از او را کشیدم.

براساس این گزارش، با دستگیری متهمان پرونده و ادعاهای آنها، برای تمامی آنها قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


منبع : hadese24