تاریخ : 14:30 - 1399/09/10
کد خبر : 337695
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۱میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

کارگر آنلاین  | در ساعت ۱۳و ۴۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۱میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش برابر با پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه هم با افزایش ۵۰ هزار تومانی به قیمت سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز در برابر دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۷ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۵۸۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۷۷۳دلار و ۴۰ سنت معامله شد.

طی دو هفته گذشته قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

بررسی روند معاملات ارزی در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که کاهش ریسک‌های برون‌زا، حضور پرقدرت بازارساز و تقویت عرضه اسکناس در بازار متشکل ارزی به منظور مدیریت نوسان نرخ ارز، باعث افت قیمت‌ها در بازار ارز و همچنین بازار طلا شده بود.


منبع : دانشجو